کد خبر : 529492

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ زمان : ۱۲:۰۰

۲۰ تروریست داعشی درموصل به هلاکت رسیدند

جنگنده های نیروهای ائتلاف روز سه شنه مواضع داعش را درمنطقه «النمرود» در۴۰ کیلومتری جنوب شرقی موصل بمباران کردند. دراین حمله پایگاه محل استقرار تروریست های داعش هدف حمله قرارگرفت که در پی آن بیش از ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند. این درحالی است که آمریکا ازابتدای بحران داعش درعراق درخرداد ماه سال گذشته، به […]

جنگنده های نیروهای ائتلاف روز سه شنه مواضع داعش را درمنطقه «النمرود» در۴۰ کیلومتری جنوب شرقی موصل بمباران کردند.
دراین حمله پایگاه محل استقرار تروریست های داعش هدف حمله قرارگرفت که در پی آن بیش از ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.
این درحالی است که آمریکا ازابتدای بحران داعش درعراق درخرداد ماه سال گذشته، به رغم تشکیل دیرهنگام یک ائتلاف بین المللی با مشارکت بیش از ۶۰ کشور جهان، هیچ گاه نتوانست، در جنگ علیه داعش موثر واقع شود و یا صداقت خود را به عراقی ها بباوراند.
آمریکایی ها اگرچه با تشکیل ائتلاف بین المللی تلاش کردند که ژست مبارزه با داعش به خود بگیرند، اما ائتلاف تحت رهبری این کشور طی یک سال ونیم گذشته بارها با کمک به گروه تروریستی داعش برای دولت عراق ونیروهای مردمی دردسرساز شده است.
موضوع پرتاب محموله های کمک های نظامی وتسلیحاتی دراستان های دیالی و صلاح الدین ، انبارهای مملو ازالبسه ومهمات وسلاح و داروی آمریکایی درمناطق آزاد شده ازجمله در بیجی درشمال تکریت وتماس های خلبانان عربستانی و اماراتی عضو ائتلاف با داعش بر فراز خاک عراق از موضوع هایی بوده که طی این مدت همواره دولت عراق و نیروهای مقاومت ضد تروریستی این کشور را در جریان جنگ علیه تروریسم رنج داده است.
تروریست های داعش از خرداد ماه سال گذشته با حمایت غرب و برخی کشورهای عربی وارد عراق شدند و تاکنون مرتکب جنایات وحشتناکی علیه مردم این کشور شدند.

81824465 70276804 ۲۰ تروریست داعشی درموصل به هلاکت رسیدند

منبع : پایگاه خبری الیوم السابع
ارسال دیدگاه