کد خبر : 532748

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ زمان : ۱۰:۰۰

رویانیان : حزب احمدی‌نژادی‌ها را قبول ندارم

محمد رویانیان در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد و گفت: دو سال است که احمدی‌نژاد را ندیده‌ام و حزب احمدی‌نژادی‌ها را قبول ندارم. رویانیان پس از انجام ثبت‌نام کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران، در جمع خبرنگاران، درباره حوزه انتخابیه خود، گفت: فعلاً تصمیم قطعی نگرفتم که از تهران کاندیدا شوم یا از […]

محمد رویانیان در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد و گفت: دو سال است که احمدی‌نژاد را ندیده‌ام و حزب احمدی‌نژادی‌ها را قبول ندارم.

رویانیان پس از انجام ثبت‌نام کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران، در جمع خبرنگاران، درباره حوزه انتخابیه خود، گفت: فعلاً تصمیم قطعی نگرفتم که از تهران کاندیدا شوم یا از شهرستان خودم، یعنی نوشهر.

وی در برابر این پرسش که “آیا در جریان انتخابات با جبهه یکتا و محمود احمدی‌نژاد همکاری خواهید کرد؟” پاسخ داد: من آقای احمدی‌نژاد را بیش از دو سال است که نه دیده‌ام و نه تماس داشته‌ام و حزبشان را قبول ندارم و فقط ولایت و رهبری را قبول دارم.

رویانیان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا در سابقه خود پرونده قضایی دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر یک پرونده در حد بازپرسی و دادسرا وجود داشته و دارد و امیدوار هستم که بر اساس عدالت در این رابطه رفتار شود. من افتخار می‌کنم که نظام جمهوری اسلامی حتی منِ سردار رویانیان را بازخواست کند و از من سوال بپرسد، چراکه این افتخار نظام است که با کسی تعارف ندارد ولی من مجرم نیست بلکه نوکر همه هستم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که “آیا فکر می‌کنید صلاحیت شما تأیید شود؟‌” اظهار کرد:‌ نمی‌دانم؛ اگر تأیید نشوم هیچ کاری نمی‌کنم و اعتراضی نمی‌کنم. هر آنچه شورای نگهبان بگوید، عشق است.

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )
ارسال دیدگاه