کد خبر : 532752

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ زمان : ۱۲:۰۰

سرگرمی جالب بن سلمان؛ شرط‌بندی میلیونی در بازی آمریکایی

توئیت‌نویس و فعال مشهور سعودی که به افشای پشت پرده رژیم آل سعود می‌پردازد، ابعاد جدیدی از زندگی شخصی محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی را فاش کرده است. مجتهد فعال و توئیت‌نویس مشهور سعودی در صفحه شخصی خود در توئیتر فاش کرد محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی بیشتر اوقات خود را به بازی […]

توئیت‌نویس و فعال مشهور سعودی که به افشای پشت پرده رژیم آل سعود می‌پردازد، ابعاد جدیدی از زندگی شخصی محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی را فاش کرده است.

مجتهد فعال و توئیت‌نویس مشهور سعودی در صفحه شخصی خود در توئیتر فاش کرد محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی بیشتر اوقات خود را به بازی “پوکر” سپری می‌کند و ماموریت‌های اداره وزارت دفاع و دربار پادشاهی را به دو فرد نزدیک به خود واگذار کرده است.

مجتهد نوشته است محمد بن سلمان چند ماه پیش، با بازی “پوکر” آشنا شد و در این بازی به مهارت رسید به طوری که روزی ۶ ساعت را در کنار دوستانش و در راس آنها ترکی آل الشیخ، پوکربازی می‌کند.

فعال افشاگر سعودی افزود بن سلمان چنان غرق در بازی پوکر شده که انسان با دیدن بازی وی گویی یک صحنه آمریکایی را می‌بیند،‌چرا که وی شورت ورزشی برای انجام این بازی می‌پوشد و با همبازیان خود برای انجام این بازی شرط بندی می‌کنند که مبلغ آن به یک میلیون ریال سعودی می‌رسد.

مجتهد تاکید کرد تعداد افرادی که با بن سلمان پوکر بازی می‌کنند، فرق می‌کند، اما هرگز حلقه بازی از دوست نزدیکش، ترکی‌آل الشیخ فراتر نمی‌رود که کاملا به وی اطمینان دارد و از نظر روحی و روانی با هم هماهنگ هستند.

فعال سعودی افزود بن سلمان به سبب سرگرم شدن به پوکر، در محل کار خود در وزارت دفاع و دربار پادشاهی خیلی کم حاضر می‌شود و مدت حضورش اندک است و بیشتر پرونده‌ها را به مساعد العیبان و عصام بن سعید وزیران مشاور و نزدیک به خود موکول کرده است.

مجتهد گفت بن سلمان با وجود سرگرم شدن به بازی پوکر همچنان بر تصمیم‌گیری پدرش سلمان بن عبدالعزیز مسلط است و بیشتر امور حکومت در قبضه وی است و توانسته است به خوبی بن نایف(ولیعهد) را منزوی کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال دیدگاه