کد خبر : 532762

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ زمان : ۲۰:۰۰

داعشی‌های بحرین: به دنبال انفجار مسجد شیعیان بودیم

اعضای هسته‌ تروریستی «داعش» بحرین، اعتراف کردند که منفجر ساختن «مسجد بزرگ عالی» اصلی‌ترین هدف آنها بود. به گزارش وبگاه خبری «العهد»، نخستین جلسه محاکمه هسته داعش در بحرین نشان داد که «ترکی البنعلی» متهم نخست این پرونده، نظریه پرداز این هسته تروریستی بوده است. بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی بحرین که یک قبضه […]

اعضای هسته‌ تروریستی «داعش» بحرین، اعتراف کردند که منفجر ساختن «مسجد بزرگ عالی» اصلی‌ترین هدف آنها بود.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، نخستین جلسه محاکمه هسته داعش در بحرین نشان داد که «ترکی البنعلی» متهم نخست این پرونده، نظریه پرداز این هسته تروریستی بوده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی بحرین که یک قبضه تفنگ در دستان یکی از اعضای این هسته‌ تروریستی کشف و ضبط کرده بودند، در جریان بازجویی‌ها مشخص شده که این گروهک تروریستی به دنبال هدف قرار دادن نمازگزاران مسجد شیعیان «عالی» بود.

دادستانی جنایت‌های تروریستی بحرین اعلام کرد که هشت تن از متهمان این پرونده، برای اجرای عملیات انتحاری در اماکن مذهبی این کشور برنامه ریزی می‌کردند.

دادگاه جنائی اول بحرین روند محاکمه ۲۴ متهم هسته تروریستی داعش در این کشور را آغاز کرد و جلسه دوم را به پنجم ماه میلادی آینده به تعویق انداخت.

«احمد حمادی» دادستان کل بحرین تقریبا دو ماه گذشته از کشف این هسته تروریستی خبر داد و با بیان ۱۶ نفر از اعضای این هسته ۲۴ نفره فراری هستند، از برنامه ریزی آنها برای هدف قرار دادن مساجد شیعیان سخن گفت.

«ترکی البنعلی» تابستان سالجاری در پی انفجار تروریستی در مسجد امام «صادق» (ع) کویت، اعلام کرده بود که عملیات آینده داعش در بحرین خواهد بود.

گروه تروریستی داعش اندکی بعد از انفجار تابستان گذشته مسجد امام صادق (ع) کویت، مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود.

بنا بر اعلام وزارت کشور کویت در حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) ۲۷ نفر شهید و ۲۰۲ تن دیگر زخمی شده بودند.

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال دیدگاه