کد خبر : 532802

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ زمان : ۱۲:۰۰

هلاکت علوش تروریست های سوریه را زمین گیر کرد

گزارشهای خبری حاکی است، حضور قدرتمندانه کشورهای حامی مقاومت اسلامی،  سبب شده است رویاهای تروریست ها و حامیان غربی – عربی آنها که زمانی در سوریه یکه تازی می کردند،  برباد رود. علوش روز گذشته دریک عملیات ویژه هوائی که محل تجمع گروه های تروریستی را در غوطه شرقی ریف دمشق هدف گرفته بود، به […]

گزارشهای خبری حاکی است، حضور قدرتمندانه کشورهای حامی مقاومت اسلامی،  سبب شده است رویاهای تروریست ها و حامیان غربی – عربی آنها که زمانی در سوریه یکه تازی می کردند،  برباد رود.

علوش روز گذشته دریک عملیات ویژه هوائی که محل تجمع گروه های تروریستی را در غوطه شرقی ریف دمشق هدف گرفته بود، به هلاکت رسید.

تروریست های مورد حمایت همه جانبه کشورهای آمریکا، عربستان، قطر، رژیم صهیونیستی و ترکیه زمانی خود را پیروز میدان سوریه می دانستند ولی ناگهان ورق در سوریه چرخید و جنگنده ها و بمب افکنهای روسی و به درخواست دمشق با هدف حمایت از مردم و دولت قانونی این کشور وارد عرصه نبرد در سوریه شدند.

به گفته ولید المعلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه، حملات روسیه به تروریست ها در سوریه پنج برابر کارآمد تر از حملات ائتلاف به رهبری آمریکا بوده است.

المعلم بر این باور است حملات هوایی جنگنده های روسی بر ضد مواضع گروههای تروریستی بویژه داعش تاثیراتی به مراتب بیشتر داشته است.

سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام، در حالی هدف قرار گرفت که در نشستی با سرکرده های تحت فرمان خود و شماری از سرکرده های دیگر گروه های تروریستی شرکت کرده بود.

در این عملیات سرکردگان جیش الاسلام و جنبش احرار الشام حضور داشتند که همگی آنان به دلیل شدت بمباران بمب افکن های سوری در دم به هلاکت رسیدند.

این تروریست کهنه کار که از سال ۱۹۸۷ تحت تعقیب سرویس‌های اطلاعاتی سوریه قرار داشت، نقش مهمی را درعلاقمند کردن جوانان به سوی وهابیت داشت.

علوش در سال ۲۰۰۹ به اتهام دست داشتن در برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی دستگیر و به زندان افتاد، اما در ژوئیه ۲۰۱۱ مشمول عفو عمومی ریاست جمهوری سوریه شد و توانست به همراه شمار قابل توجهی از کسانی که در جریان ناآرامی‌ها به دلیل دست داشتن در اقدامات مسلحانه زندانی شده بودند، از زندان خارج شود.

.

629768 هلاکت علوش تروریست های سوریه را زمین گیر کرد

منبع : افکارخبر
ارسال دیدگاه