کد خبر : 524598

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ زمان : ۶:۰۰

۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

داشتن یک گوشه دنج در خانه که بتوان ساعاتی از روز را در آن به مطالعه، نوشتن اتفاقات روزانه یا نوشیدن چای پرداخت، کمک زیادی به روحیه شما می کند، مخصوصا اگر در خانه پنجره هایی دارید که از دریچه ی آن می توانید به منظره زیبای روبروی تان نگاه کنید. این پنجره ها بهترین […]

داشتن یک گوشه دنج در خانه که بتوان ساعاتی از روز را در آن به مطالعه، نوشتن اتفاقات روزانه یا نوشیدن چای پرداخت، کمک زیادی به روحیه شما می کند، مخصوصا اگر در خانه پنجره هایی دارید که از دریچه ی آن می توانید به منظره زیبای روبروی تان نگاه کنید. این پنجره ها بهترین مکان ها برای ایجاد چنین گوشه های دنج و راحتی هستند این گوشه ها پناهگاه خستگی های شما هستند و به شما اجازه می دهند ساعتی را به روش خودتان زندگی کنید و از آن لذت ببرید. چیدانه قبلا هم در مطلب ۱۳+۱ تجربه لذت بخش در دکوراسیون منزل شما ایده هایی را برای چنین گوشه هایی با شما در میان گذاشته است و حالا هم می خواهد ایده های دیگری را به شما معرفی کند پس با چیدانه در این مطلب جذاب همراه باشید.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

یکی از زیباترین نمونه ها از این گوشه های دنج زیبا را می توان در ویلای پارتکلا شاهکار معماری ایرانی در روستاهای مازندران، اثر محمدرضا نیکبخت دید. از آنجا که این ویلا دارای مناظر و چشم اندازهای خیره کننده ایی است که می تواند گذران لحظه های شما را لذت بخش تر کند، برای پشت هر کدام از پنجره ها مبلمانی راحت و زیبا در نظر گرفته شده است. با این کار هم می توان از منظره زیبای پشت پنجره لذت برد هم می توان دکوراسیون داخلی جذاب و منحصر به فرد داشت.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

این گوشه های دنج می تواند فضایی جذاب برای ترغیب کودکان شما به کتاب خواندن باشد. چرا که شفافیت پنجره نور کافی را برای خواندن در اختیار او می گذارد و هم این که کودک شما می تواند با نگاه کردن به مناظر زیبای اطراف خستگی را از چشمان خود دور کند. در مطلب طراحی خلاقانه کتابخانه برای کودکان می توانید نمونه های بیشتری را از این کتابخانه های زیبا را ببینید.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

این گوشه های دنج پشت پنجره، می توانند به سان نشیمن های خصوصی برای پذیرایی از یک دوست صمیمی هم عمل کنند. این نشیمن های زیبا را با رنگ های انرژی بخش نظیر قرمز یا نارنجی تزئین کنید و زیبایی و تاثیر گذاری آن لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی: انتخاب رنگ، مبلمان و گل و گیاه در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

نشیمن های پشت پنجره در طراحی دکوراسیون اتاق کار هم می توانند کاربرد داشته باشند. هر گاه نشستن طولانی مدت روی صندلی چوبی مخصوص میزکار خسته تان کرد می توانید به این نشیمن های زیبا که در کنار آن طراحی کرده اید پناه ببرید. کوسن های زیبا را زیر دست تان بگذارید، پاهای تان را دراز کنید و از ادامه کارتان لذت ببرید. این نشیمن های پشت پنجره اتاق کار رویایی برای هنرمندان محسوب می شوند.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

اگر فکر می کنید گوشه های دنج پشت پنجره تان یکنواخت و کسل کننده است، با اضافه کردن چند کوسن زیبا به آن این حس را از بین ببرید یادتان باشد که کوسن های کوچک، تغییرات بزرگی در دکوراسیون داخلی خانه شما ایجاد می کنند. در انتخاب رنگ کوسن ها دقت کنید تا از رنگ های مکمل و هماهنگ با طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

کتابخانه ها معمولا جزو فضاهایی هستند که دارای پنجر های سرتاسری بزرگی هستند. از این رو پتانسیل بالایی برای ایجاد نشیمن های زیبای پشت پنجره دارند. با داشتن چنین نشیمن های پت پنجره ای می توانید در کنار کتابخانه ژستی خاص بگیرید. به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید داشتن یک گوشه دنج پشت پنجره در اتاق مطالعه یا کتابخانه تا چه اندازه می تواند زیبا، جذاب و منحصر به فرد باشد.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

عکس بالا هم یکی دیگر از نشیمن های جذاب پشت پنجره ای را نشان می دهد که در آن از قفسه های کوتاه نگه داری کتاب به عنوان یک کاناپه زیبا استفاده شده است. طرز فکرتان را به کاناپه تغییر دهید. این کاناپه به وسیله تشک های کوچک پارچه ای تزئین شده است که دکوراسیون داخلی اتاق را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و آن را زیبا تر از قبل نشان می دهد.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

برای داشتن این نشیمن های پشت پنجره ای و گوشه های دنج شما با هیچ محدودیتی روبرو نیستید، اگر در فضایی احساس آرامش می کنید می توانید این نشیمن ها را در آن به وجود بیاورید. به طور مثال به عکس بالا نگاه کنید، این نشیمن پشت پنجره ای زیبا در یک اتاق زیر شیروانی درست شده است. پنجره های سقفی و چشم انداز زیبای محیط اطراف باعث شده است تا این نشیمن زیبا کمی متفاوت تر به نظر بیاید.

مطلب پیشنهادی: ایده های خلاقانه برای ایجاد فضاهای جدید در خانه

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

ایده های خلاقانه با نگاهی دوباره به راهرو خانه. راهروهای ارتباطی هم فضایی مناسب برای داشتن گوشه ای دنج است. اگر در راهروهای خانه تان پنجره دارید که رو به منظره ای زیبا باز می شود حتما از این ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید با این کار شما راهرویی متفاوت و منحصر به فرد خواهید داشت.

 ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره

شما حتی در اتاق های خوابتان هم می توانید گوشه ای دنج و مخصوص به خود داشته باشید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما برای انتخاب رنگ عناصر تزئینی این گوشه های دنج به رنگ های غالب و سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان توجه کنید.

منبع : چیدانه
ارسال دیدگاه