کد خبر : 28699

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ زمان : ۷:۲۱

کنسرت‌های شلوغ و هواداران پشت در مانده

با شروع سال جدید آغاز دیگری از کنسرت های پاپ را شاهد خواهیم بود که گاهی با تغییراتی از سوی تهیه کنندگان برنامه ها نیز، همراه بوده است. از فروردین ماه سال جاری تا به اکنون «فریدون آسرایی»، «فرزاد فرزین»، «بنیامین بهادری» و «محمد علیزاده» میزبان هواداران خود در تهران و شهرستان ها بوده اند. […]

با شروع سال جدید آغاز دیگری از کنسرت های پاپ را شاهد خواهیم بود که گاهی با تغییراتی از سوی تهیه کنندگان برنامه ها نیز، همراه بوده است. از فروردین ماه سال جاری تا به اکنون «فریدون آسرایی»، «فرزاد فرزین»، «بنیامین بهادری» و «محمد علیزاده» میزبان هواداران خود در تهران و شهرستان ها بوده اند. با هم نگاهی به این اجراها و رقابت هرکدامشان بر سر جلب استقبال مردم می اندازیم.
«فریدون آسرایی» و عاشقانه هایش با گروهی به رهبری «ایمن خراسانی راد» بعد از ده سال از مرز پایتخت عبور کرد و در تالار «انتظار» کرمانشاه روی صحنه رفت.
این کنسرت که در روز های ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه و طی ۴ سانس اجرا شد، هواداران فریدون را از رده های سنی کاملا متفاوت را به تماشای برنامه کشاند؛ به طوری که در سانس های شبانه ی این اجرا جمعیت زیادی به دلیل نداشتن بلیت درپشت در مانده بودند و سالن کاملا پر از جمعیت بود.
اینها همه در حالی است که «فرزاد فرزین» و گروه «شوک» سر و صدای زیادی در شهر تبریز به پا کردند و مردم این شهر در ۶ سانس و به تاریخ های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه به استقبال وی رفتند.
فرزین که همیشه در اجراهای خود برای هوادارانش سورپرایزی به همراه دارد، این بار با اجرای ریمیکس قطعات محبوب «شانس» و «شورشی» به خوبی از پس این غافلگیری بر آمد.
3137902 540 کنسرت‌های شلوغ و هواداران پشت در مانده
سالن با انرژی فوق العاده بالای گروه شوک به وجد آمده بود و پس از پایان هر دو شب، مردم تبریز همگی از این کنسرت فراموش نشدنی در شبکه های اجتماعی و غیره صحبت می کردند.
«فرزاد فرزین» در سال های اخیر جز صدر نشینان جدول اجراهای زنده ی موسیقی پاپ در داخل کشور بوده است و به نظر می رسد این روند برای وی همچنان ادامه خواهد داشت.
سنندج نیز برای نخستین بار میزبان «بنیامین بهادری» و گروه کوله عشق، به رهبری «علی منصوری» شد؛ که برای دو سانس و در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به تاریخ ۴ اردیبهشت ماه این برنامه به روی صحنه رفت.
از نکات قابل توجه حضور علاقمندان وی از شهرستان های اطراف بود به حدی که سالن مملو از جمعیت و هواداران این خواننده ی محبوب شده بود.
«بنیامین» در مجموع ۵۰ قطعه در ۲ سانس را برای هواداران خود به اجرا گذاشت که نسبت به «فریدون آسرایی» و «فرزاد فرزین» که در سطور بالا به بررسی وضعیت اجرایی شان پرداختیم، تعداد و مدت زمان کمتری به حساب می آید.
و در آخر هفته ای که گذشت «محمد علیزاده» در سالن میلاد نمایشگاه، شب آرزو ها را کنار هواداران تهرانی اش به اجرای برنامه پرداخت. این کنسرت که به تاریخ سوم و چهارم اردیبهشت ماه و طی ۴ سانس صورت گرفت، از استقبال خوب هواداران برخوردار شد.
«خیلی برام عزیزه خاطرت» و «جز تو» همچنان از محبوب ترین های وی به شمار می روند و با اجرای این قطعات سالن میلاد یک صدا تر به گوش می رسد.
کارنامه ی اجراهای زنده ی پیشین علیزاده نیز، از استقبال عمومی خوبی برخوردار است که این موضوع نشان از پر مخاطب بودن این خواننده ی محبوب دارد.
اما بعد از مرور این چهار کنسرت اخیر که آغاز گر زنجیره ی کنسرت های پاپ کشور بوده اند، با نگاهی دیگر می توان اجرای «فرزاد فرزین» در شهر تبریز را به عنوان پر مخاطب ترین انتخاب کرد. چرا که با ۶ سانس صندلی های تالار «چیچک» را میهمان خود کرد و با این حساب جمعیت بیشتری را به استقبال خود فرا خواند.
از نکات قابل توجه این کنسرت، اجرای قطعه ی «عاشقم باش» با تنظیمی به شباهت ترانه های آذری بود که این امر اشتیاق دیگری را به هواداران آذری زبان فرزین هدیه کرد.
در پایان شایان ذکر است که کنسرت های پایتخت نیز با اجرای «علی لهراسبی» ادامه پیدا کرد و تا پایان این فصل، سالن میلاد نمایشگاه تهران شاهد عده ی زیادی از مخاطبان موسیقی پاپ خواهد بود.
.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه