کد خبر : 525879

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ زمان : ۷:۵۸

ورود قطار گردشگری اروپایی به یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد گفت: در ادامه طرح گردشگری قطار لوکس عقاب طلایی دانوب، گردشگران اروپایی در قالب تور به استان یزد سفر می کنند. سیدمصطفی فاطمی با اشاره به تجربه موفق سال گذشته طرح گردشگری گفت: در این مدت در کنار سایر قطارهای گردشگری، قطار عقاب طلایی دانوب دست کم […]

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد گفت: در ادامه طرح گردشگری قطار لوکس عقاب طلایی دانوب، گردشگران اروپایی در قالب تور به استان یزد سفر می کنند.
سیدمصطفی فاطمی با اشاره به تجربه موفق سال گذشته طرح گردشگری گفت: در این مدت در کنار سایر قطارهای گردشگری، قطار عقاب طلایی دانوب دست کم چهار مرتبه به یزد سفر داشته و مقرر است تا سفر بعدی در نیمه دوم شهریور ماه با حدود شصت گردشگر از ملیتهای مختلف از مجارستان وارد ایران شود.
سرپرست معاونت گردشگری افزود: طبق برنامه قطار عقاب طلایی دانوب از طریق مرز رازی وارد تبریز شده و پس از بازدید از تبریز، مستقیماً راهی شهر یزد می شود.
فاطمی گفت: تا پایان سال تقاضا برای اجرای چهار تور گردشگری دیگر با قطاب عقاب طلایی برای دیدن از ایران ثبت شده است و مجری این تور متعهد شده است کلیه برنامه براساس زمان بندی اجرا شود.

ارسال دیدگاه