کد خبر : 532054

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ زمان : ۱۶:۰۰

وای‌فای شهری در تهران راه‌اندازی می‌شود

معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران گفت: زیرساخت های لازم برای ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم (WIFI) در اماکن عمومی آماده شده و در ماه‌های آتی پوشش‌دهی آغاز می‌شود.   به گزارش فرهنگ نیوز، رضا خلیلی معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه بین المللی الکامپ با اعلام راه‌اندازی وای‌فای شهری اظهار کرد: سفارش و […]

امواج وای فای وای‌فای شهری در تهران راه‌اندازی می‌شود
معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران گفت: زیرساخت های لازم برای ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم (WIFI) در اماکن عمومی آماده شده و در ماه‌های آتی پوشش‌دهی آغاز می‌شود.
  به گزارش فرهنگ نیوز، رضا خلیلی معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه بین المللی الکامپ با اعلام راه‌اندازی وای‌فای شهری اظهار کرد: سفارش و طراحی سیستم IMS (مشابه WIFI) انجام شده است که مشتریان خانگی و تجاری با استفاده از آن می‌توانند به صورت همزمان از سایر سرویس‌ها از جمله سرویس آوای انتظار، کنفرانس صوتی و تصویری، سرویس One Number و … نیز بهره مند شوند.
وی درباره بسترهای جدید شرکت مخابرات استان تهران گفت: یکی از بسترهایی که واگذاری آن در سال جاری شروع شده است، ارائه بستر ترانسمیشن ( محیط انتقال ) نسل جدید با ظرفیت بالا است.
معاون مخابرات تهران همچنین درباره ارائه سرویس IPTV گفت: بستر واگذاری این سرویس نیز در حال آماده سازی است و به محض آماده شدن به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی درباره چالش های اخیر مخابرات برای توسعه تلفن ثابت گفت: شرکت مخابرات استان تهران برای توسعه بستر تلفن ثابت هیچ مشکلی ندارد و در حال حاضر بار مشکلات موجود در حوزه برون سازمانی است و باید تمامی تلاش خود را برای رفع آن طی مذاکراتی با سایر ارگان ها و نهادهای اجرایی انجام دهیم.
ارسال دیدگاه