کد خبر : 529932

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ زمان : ۲۲:۰۰

واکنش طارمی به پیشنهاد رسمی باشگاه اروپایی

مهدی طارمی با یک پیشنهاد خارجی روبرو شده است. باشگاه هاماربی سوئد که جزو قدیمی ترین و پر طرفدارترین باشگاه های این کشور به حساب می آید، خواهان جذب اوست. این باشگاه ۱۰۰ سال در فوتبال سوئد قدمت دارد. مدیرعامل باشگاه هاماربی اخیرا برای تماشای بازی دربی ایران به تهران سفر کرده بود. او پس […]

مهدی طارمی با یک پیشنهاد خارجی روبرو شده است. باشگاه هاماربی سوئد که جزو قدیمی ترین و پر طرفدارترین باشگاه های این کشور به حساب می آید، خواهان جذب اوست. این باشگاه ۱۰۰ سال در فوتبال سوئد قدمت دارد.
مدیرعامل باشگاه هاماربی اخیرا برای تماشای بازی دربی ایران به تهران سفر کرده بود. او پس از تماشای این بازی، علاقمند شد که طارمی را جذب کند. این پیشنهاد به مهاجم پرسپولیس هم ارایه شده ولی این بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته است.
لیگ سوئد جزو لیگ های درجه دو اروپاست اما معمولا در لیگ قهرمانان و یورو لیگ نماینده دارد. البته بعید به نظر می رسد طارمی به لیگ سوئد برود چرا که او به نزدیکانش گفته تنها در صورتی راهی اروپا می شود که از باشگاه های خوب پیشنهاد داشته باشد!
مدیر برنامه های طارمی در این باره گفت: «پیشنهاد تیم سوئدی بازار گرمی نیست و حتی در خواست این تیم به طور رسمی مطرح شده اما طارمی تا پایان فصل در تیم می ماند و این به دلیل نیاز باشگاه پرسپولیس است.»
ضمن اینکه برانکو هم مخالفت خود را با جدایی طارمی در تعطیلات زمستانی به طور رسمی به باشگاه اعلام کرده است.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی کاپ
ارسال دیدگاه