کد خبر : 5712

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۵ زمان : ۶:۵۶

همسر اینترنتی تغییر شکل داد

زنی که از طریق اینترنت همسر خود را یافته بود و به صورت غیابی با مشاهده مشخصات او در اینترنت، با او عقد کرده بود، پس از دیدنش ضمن شکایت، به دلیل کلاهبرداری، تقاضای طلاق کرد. او که یک پرینت از عکس اینترنتی همسرش را در دست داشت، گفت: مشخصاتی که او ادعا می‌کرد و […]

زنی که از طریق اینترنت همسر خود را یافته بود و به صورت غیابی با مشاهده مشخصات او در اینترنت، با او عقد کرده بود، پس از دیدنش ضمن شکایت، به دلیل کلاهبرداری، تقاضای طلاق کرد. او که یک پرینت از عکس اینترنتی همسرش را در دست داشت، گفت: مشخصاتی که او ادعا می‌کرد و در عکس مشاهده می‌شود به هیچ وجه در او نیست. او ده بیست سانت از آنچه ادعا کرده بود کوتاه تر است و تقریباً چهل کیلو چاق تر از عکسی است که برایم ایمیل کرده بود. با اینکه سنت با آنچه ادعا کرده تطابق دارد اما عکس او کاملاً روتوش شده و با تکنیکهای رایانه ای تغییر کرده است و خودش نسبت به آنچه در عکس نشان داده خیلی پیرتر نشان می‌دهد گرچه سنش همان ۵۰ سال است اما خصوصیات ظاهری او با واقعیت تظابق ندارد.

او ضمن اظهار ندامت از اینکه به چنین روشی اتکا کرده گفت: چون این مرد ادعای تمول نکرده بود و گفته بود از حقوق متوسطی برخوردار است و یکبار ازدواج کرده، حس کردم چیزی را پنهان نمی‌کند. اما با دیدن او شوکه شدم.

این زن افزود : شاید خصوصیات اخلاقی او همان باشد که ادعا کرده است. اما با حقه زشتی که برای به دام انداختن من زده است حاضر نیستم با او زندگی کنم.

وی افزود : او ادعا کرده بود به علت مأموریت در خارج از کشور است و با ارسال مدارک، قرار شد غیابی عقد کنیم و بعد من در خارج کشور به او بپیوندم؛ اما بعد از عقد گفت که مأموریتش تمام شده و با من قرار ملاقات گذاشت و همان لحظه گرفتم به سرعت از او جدا شوم.

ارسال دیدگاه