کد خبر : 529187

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ زمان : ۸:۰۰

نیمی از رایانامه های کلینتون قابل دسترسی شد

وزارت امور خارجه آمریکا طبق معمول هر پایان ماه،‌ صدها پیام ارسالی یا دریافتی هیلاری کلینتون را در رایانامه شخصی اش،‌ در زمانی که او وزیر امور خارجه آمریکا بود ، منتشر کرد. بر اساس اعلام دستگاه قضایی آمریکا معادل ۷۰۰۰ صفحه پیام، اغلب بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ که گروهی از وزارت امور […]

کلینتون نیمی از رایانامه های کلینتون قابل دسترسی شد

وزارت امور خارجه آمریکا طبق معمول هر پایان ماه،‌ صدها پیام ارسالی یا دریافتی هیلاری کلینتون را در رایانامه شخصی اش،‌ در زمانی که او وزیر امور خارجه آمریکا بود ، منتشر کرد.
بر اساس اعلام دستگاه قضایی آمریکا معادل ۷۰۰۰ صفحه پیام، اغلب بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ که گروهی از وزارت امور خارجه اطلاعات حساس یا محرمانه آن را خارج کرده بودند، منتشر شده است.
بنا  بر اعلام وزارت امور خارجه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیام از طبقه بندی خارج شده است. در مجموع بیش از نیمی از پیام های هیلاری کلینتون اکنون قابل دسترسی است.
طبق این گزارش پیام های هیلاری کلینتون پس از آنکه او در مارس اعتراف کرد منحصرا از رایانامه شخصی خود استفاده کرده و آدرس ایمیل دولتی خود را با وجود توصیه های رسمی کنار گذاشته،‌ بحث برانگیز شده است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد این کار قانونی است اما در برابر جنجال های فزاینده، سرانجام در ماه سپتامبر عذرخواهی کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه