کد خبر : 529608

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ زمان : ۱۸:۰۰

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران: داعش نتیجه رابطه کشور عراق با آمریکاست

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: کسانی که می گویند ما با آمریکا رابطه خوب پیدا کردیم بدانند عراق رابطه خوبی با آمریکا دارد اما روزی ۵۰ نفر کشته و شهید می دهد. حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم کوهپیمایی مدافعان حریم عفاف […]

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: کسانی که می گویند ما با آمریکا رابطه خوب پیدا کردیم بدانند عراق رابطه خوبی با آمریکا دارد اما روزی ۵۰ نفر کشته و شهید می دهد.
حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم کوهپیمایی مدافعان حریم عفاف و حجاب که در پارک کوهسار برگزار شد، گفت: ضمن بزرگداشت روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی باید این سوال را مطرح کرد که چرا امام حسین(ع) با توجه به اینکه می دانست شهید می شود باز به همراه خانواده به کربلا آمد. در جواب باید بگوییم امام حسین(ع) از وظیفه عظیم تری خبر داد و شهادت را به زنده ماندن ترجیح داد و آن وظیفه این بود که اگر امام حسین(ع) باشد و اسلام نباشد دیگر زنده ماندن ارزشی ندارد. همان طور که فرمود اگر با کشته شدن من دین زنده می ماند ای شمشیرها مرا دریابید و برای این خانواده خود را به کربلا آورد تا کربلا در کربلا نماند و وجهه جهانی پیدا کند و امروز شاهد هستیم که واقعه عاشورا جهانی شده است.
وی با بیان اینکه واقعه کربلا چند پیام دارد، عنوان کرد: انسان در برابر ظلم نباید کوتاه بیاید و اگر کوتاه آمد انسانیت و خودش را از بین برده است. مانند آمریکا که در همه جا ظلم می کند و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و کشورهای دنیا را علیه ما شوراند.
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با بیان اینکه در روز ۱۳ آبان بعضی ها اعتراض می کردند که چرا مرگ بر آمریکا بگوییم و باید به آن ها گفت چون آمریکا دوستی نمی فهمد و کسی که فهم دوستی ندارد نباید مقابلش کوتاه آمد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در زمان شاه هر زمان که می توانست به ما ظلم می کرد، تصریح کرد: آمریکا جریان کاپیتولاسیون را در ایران بوجود آورد و در آن زمان چند ده هزار مستشار آمریکایی در ایران زندگی می کردند و حتی نیروی هوایی آمریکا در داخل شهرهای ما مستقر بود و ما به سگ های آن ها هم نمی توانستیم چیزی بگوییم.
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: آمریکا برای ما ارمغانی ندارد و هرکجا که دستش برسد نمی گذارد ما آرامش داشته باشیم. در جنگ تحمیلی به ظاهر صدام جنگید اما آمریکا با ما هشت سال در جنگ بود. حسنی مبارک بعد از ۵۰ سال دوستی با آمریکا اکنون پشت میله های زندان است و وی اعلام کرده خوش خدمتی که ما به آمریکا کردیم تا به امروز کسی انجام نداده است.
حجت الاسلام گواهی یادآور شد: کسانی که امروز آب نبات در دهان دارند که ما با آمریکا رابطه خوب پیدا کردیم بدانند عراق رابطه خوبی با آمریکا دارد اما روزی ۵۰ نفر کشته و شهید می دهد و مردمانش آرامش ندارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با عنوان اینکه امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستاد، آن روز یزید بود و امروز آمریکا است و مصادیق است که تغییر می کند، اظهار داشت: شاه عربستان از جریان مصر و حسنی مبارک بدتر می شود؛ شمر امروز نتانیاهو است و رهبر معظم انقلاب در سال ۷۲ به شبیخون فرهنگی اشاره کردند و دشمن با تمام وجود اعتقادات و فرهنگ ما را نشانه گرفته است و ایشان بحث فتنه را مطرح کردند و در چند روز گذشته رهبر به فتنه نفوذ اشاره کردند که اگر توجه نکنیم دشمن به داخل کشور نفوذ می کند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن بنا دارد اسلام و ایران را از بین ببرد و امروز ایران نماد مسلمانی در دنیا شده است.
حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه دانش آموزان باید برای براندازی دشمن برنامه ریزی کنند و خود را مانند شهید فهمیده آگاه و با بصیرت کنند، عنوان کرد: دانش آموزان باید مانند این شهید دانش آموز روحیه فداکاری داشته باشند. تا چند ماه گذشته عربستان یکی از کشورهای ثروتمند جهان بود اما اکنون یکی از بدهکارترین کشورهای دنیا است و امروز وظیفه بانوان سخت تر از دیگر اقشار جامعه است که اگر روح بی تفاوتی به وجود بیاید آن جامعه مرده است.

منبع : بسیج پرس
ارسال دیدگاه