کد خبر : 526267

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۱ زمان : ۲:۰۰

نتانیاهو : ایران و داعش یکی هستند

“بنیامین نتانیاهو” – نخست وزیر رژیم صهیونیستی” امروز با هم ردیف قرار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گروه تروریستی داعش، از انگلیس و غرب خواست برای مقابله با “اسلام مسلحانه” از جانب ایران و گروه تروریستی داعش بیشتر همکاری کنند. “نتانیاهو” پیش از آغاز دیدار خود با “دیوید کامرون” –نخست وزیر انگلیس- در […]

“بنیامین نتانیاهو” – نخست وزیر رژیم صهیونیستی” امروز با هم ردیف قرار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گروه تروریستی داعش، از انگلیس و غرب خواست برای مقابله با “اسلام مسلحانه” از جانب ایران و گروه تروریستی داعش بیشتر همکاری کنند.
“نتانیاهو” پیش از آغاز دیدار خود با “دیوید کامرون” –نخست وزیر انگلیس- در اظهاراتی گستاخانه گفت: “امروز خاورمیانه زیرپای دو شاخه اسلامی مسلح در حال له شدن است: یکی تسنن مسلح داعش و دیگری تشیع مسلح ایران.”
نخست وزیر رژیم جنایتکار صهیونیستی مدعی شد قصد دارد در گفتگوهای خود بر امنیت بین المللی و فرآیند صلح در خاورمیانه تمرکز کند.
قرار است نتانیاهو در این سفر دو روزه خود به “لندن” با مقامات انگلیسی و نمایندگان یهودی دیدار کند.
نتانیاهو در حالی به طرح این گزافه گویی ها پرداخته است که بیش از صدهزار انگلیسی، به خاطر جنایت هایی که او علیه کودکان و زنان بی‌پناه فلسطینی انجام داده‌اند، با سفرش به انگلیس مخالفت و خواستار بازداشت او در این کشور شدند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه