کد خبر : 531134

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ زمان : ۱۰:۰۰

مظلومی: ۳۰ میلیون هوادار راضی است

پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در نشست خبری گفت: جا دارد اربعین حسینی را تسلیت بگویم و ما در این بازی دنبال سه امتیاز بازی بودیم و ناخواسته بازی مساوی شد و بازی خوبی بود و پرهیجان دنبال شد و می‌دانستیم سایپا چطور بازی می‌کند و روی نقاط ضعف این […]

پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در نشست خبری گفت: جا دارد اربعین حسینی را تسلیت بگویم و ما در این بازی دنبال سه امتیاز بازی بودیم و ناخواسته بازی مساوی شد و بازی خوبی بود و پرهیجان دنبال شد و می‌دانستیم سایپا چطور بازی می‌کند و روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم. سایپا خوب بازی کرد و ما ناخواسته عقب کشیدیم و باید این بازی را کالبد شکافی کنیم.

وی ادامه داد: دستوری از بیرون نبود، من دوست دارم بعد از گلزنی هم حمله کنیم و خط حمله توپ را نگه می‌داشت تا خط هافبک جلو بیاید، اما سایپا هم داشت برای گل مساوی حمله می‌کرد.

مظلومی تاکید کرد: به تیم سایپا هم خسته نباشید می‌گویم و بازی خوب و جوانمردانه‌ای بود. در جام حذفی بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه مقابل نفت در ورزشگاه تختی بازی کرده بودند و امروز عقب نشینی آنها به خاطر خستگی بود تا مسایل تاکتیکی. در هر صورت جانانه بازی کردیم و دویدیم و خوشبختانه صدر را از دست ندادیم.

وی افزود: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در وسط زمین دچار مشکل هستیم و فشار زیادی روی ابراهیمی و روزبه چشمی است و به یک بازیگردان نیاز داریم و باشگاه باید این مساله را حل کند.

مظلومی در مورد اینکه با وجود صدرنشینی چرا علیه استقلال شعار سر می‌دهند، گفت: ما عادت کرده‌ایم و ۳۰ میلیون هوادار داریم که همه راضی هستند و چند نفر هم بیایند و اعتراض کنند. دلیلش را نمی‌دانم! خوشبختانه تیم نتیجه می‌گیرد که اینگونه رفتار می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه سرمربی سابق استقلال این افراد را به کسانی دیگری منتسب می‌کرد، گفت: شاید عصبی بودند که ما گل خوردیم و من این مساله را به کسی منتسب نمی‌کنم.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ویروس گل خوردن در دقایق پایانی به جان استقلال افتاده گفت:: در هرصورت فوتبال است و تیم مقابل باخته و با تمام وجود حمله می‌کند. برای گل زدن بازیکنان ما جنگیدند و دویدند و روی یک حادثه گل خوریدیم. باید این ضعف را برطرف کنیم. باید بازیکنان در خط حمله توپ را نگه دارند تا دفاع نفس بگیرد و جلو بیاید.

مظلومی در پایان نشست با کاغذی که نوشته شده بود من کتاب می‌خوانم عکس گرفته است.

ارسال دیدگاه