کد خبر : 517

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۰ زمان : ۳:۰۸

مرگ عروس و داماد، تنها چند ساعت پس از ازدواج

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، اطلاعات پلیس حاکی است مرد پس از ازدواج با همسر دوم خود به درگیری با او پرداخت و پس از قتل این زن اقدام به خودکشی کرد. قاتل به نام «جورج اسکات» قبل از کشتن همسرش «کلی اکر» به شدت با وی درگیر شده بود […]

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، اطلاعات پلیس حاکی است مرد پس از ازدواج با همسر دوم خود به درگیری با او پرداخت و پس از قتل این زن اقدام به خودکشی کرد. قاتل به نام «جورج اسکات» قبل از کشتن همسرش «کلی اکر» به شدت با وی درگیر شده بود که پس از تماس با پلیس خودش را کشته است.

پلیس می‌گوید این زوج تنها چند ساعت از ازدواجشان می‌گذشت که با یکدیگر درگیر شده‌‌اند. «کلی» یک پسر ۱۰ ساله از ازدواج اولش داشت و وقتی با اسکات که متخصص بیهوشی بود ازدواج کرد، سرپرستی پسرش را هم برعهده گرفت. مأموران پلیس می‌گویند پس از تماس تلفنی، زن جوان به سمت مزرعه این زوج در ایندیانا حرکت کرده‌اند و هنگامی که به آنجا رسیده‌اند با اجساد زن و شوهر روبه‌رو شده‌اند.

اطلاعات پلیس حاکی است زن که وحشتزده شده بود قبل از مرگ دو بار با اداره پلیس تماس گرفته بود و در حالی که صدایش می‌لرزید از مأموران کمک می‌خواست. پسر کلی به مأموران پلیس گفته ناپدری‌اش مدام فریاد می‌کشید و به مادر او می‌گفت هرگز دستت به پول‌های من نخواهد رسید.

 

مدارک پلیس نشان می‌دهد اسکات – قاتل- خود پزشک متخصص بیهوشی اتاق عمل بیمارستان «سامسون» بوده و تنها چند ساعت بعد از عروسی‌شان و رفتن به مزرعه تصمیم به قتل همسر دومش گرفته و سپس خودکشی کرده است.

ارسال دیدگاه