کد خبر : 526616

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۶ زمان : ۸:۰۰

ماجرای زدن ۸ گل توسط تاج سابق به پرسپولیس

از قول یوهان کرویف جایی خوانده بودیم: «فوتبالیستی کامل است که دو پا باشد و بتواند هم با پای راست و هم پای چپ بازی کند!»پیدا کردن بازیکن دو پا کار سختی است اما جالب است بدانید مجتبی محرمی اعتراف کرده که راست‌پا بوده است؛ بازیکنی که خیلی‌ها حتی طرفداران دوآتشه پرسپولیس هم معتقدند مدافع […]

از قول یوهان کرویف جایی خوانده بودیم: «فوتبالیستی کامل است که دو پا باشد و بتواند هم با پای راست و هم پای چپ بازی کند!»پیدا کردن بازیکن دو پا کار سختی است اما جالب است بدانید مجتبی محرمی اعتراف کرده که راست‌پا بوده است؛ بازیکنی که خیلی‌ها حتی طرفداران دوآتشه پرسپولیس هم معتقدند مدافع چپ تاریخی سرخپوشان چپ پا بوده و…

باور نمی‌کنید مصاحبه ما با خود محرمی را بخوانید:

آقامجتبی کم‌پیدا هستید. چه خبرها؟!
گوشه‌ای برای خودمان زندگی می‌کنیم. خبرها هم که دست شما خبرنگاران است.

این ماجرای زدن ۸ گل توسط تاج سابق به پرسپولیس به گوش شما هم رسیده است؟
(با خنده) جوک جالبی بود!

چطور؟
بیشتر از این دوست ندارم حرف بزنم. این قبیل کری‌‌خواندن‌ها بچگانه است. پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند که نیازی به داستان ساختن ندارند. من سر درنمی‌آورم چرا بعضی‌ها چنین قصه‌هایی درست می‌کنند.

راستی مسابقات پرسپولیس را تعقیب می‌کنید؟
مگر می‌شود بازی‌های پرسپولیس را ندید؟!

چرا بازی پرسپولیس مقابل پیکان در جام حذفی گره خورد؟
جام حذفی همین است. خودمان هم آن زمان جلوی تیم‌های کم‌‌نام و نشان به مشکل برمی‌خوردیم. در خرم‌آباد پرسپولیس به خیبر خرم‌آباد باخت و به هر حال چنین تیم‌هایی با تمام وجود پای به زمین می‌گذارند. ضمن آنکه پیکان برای لیگ برتر بسته شده است. بازیکنان این تیم نمایش خوبی برابر پرسپولیس ارائه دادند و گلر آنها هم عالی بود.

حجت صدقی را می‌گویید؟
بله، این دروازه‌بان اگر خودش را حفظ کند، می‌تواند حتی به پیراهن تیم‌ملی برسد.

عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در بازی‌های گذشته را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به اعتقاد من در تیم‌های بزرگ خیلی نباید به ترکیب خط دفاعی دست زد. لوکا ماریچ تازه به پرسپولیس پیوسته بود و در چند بازی اول بازیکنان مختلفی کنار این بازیکن آزمایش شدند، در حالی که برانکو باید یک ترکیب ثابت برای دفاع میانی انتخاب می‌کرد. با این وجود فکر می‌کنم در حال حاضر خط دفاع پرسپولیس با حضور محسن بنگر و مایکل اومانا به شرایط متفاوتی رسیده باشد.

در مورد دفاع چپ پرسپولیس نظری ندارید؟
بابک حاتمی هم زحمت خود را می‌کشد اما به نظرم باید کادر فنی پرسپولیس بیشتر از این به او کمک کنند.

ولی بابک حاتمی راست پاست و در پست غیرتخصصی دارد بازی می‌کند.
این چه حرفی است؟ خود من هم راست‌پا بودم!

ولی همه فکر می‌کنند چپ‌پا بودید؟
من با دو پا بازی می‌کردم ولی راست‌پا بودم. البته خیلی تمرین می‌کردم تا پای چپ خودم را تقویت کنم. به نظرم بابک حاتمی هم اگر می‌خواهد موفق شود باید بیشتر تمرین کند. او باید پای چپ خود را تقویت کرده و در نفوذها مشارکت بیشتری داشته باشد.

همه تیم‌ها از ضعف پرسپولیس در سمت چپ استفاده می‌کنند. آیا شما این حرف را قبول دارید؟
این نظر شماست. به هر حال هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد اما همان‌طور که گفتم کادر فنی پرسپولیس باید با حاتمی کار کند.

خبر پیشنهاد فدراسیون فوتبال کرواسی به برانکو ایوانکوویچ به گوش شما رسیده است؟
برانکو مربی کاربلد و بادانشی است. تا همین الان هم ثابت کرده می‌تواند پرسپولیس را به روزهای اوجش برساند. به من باشد، می‌گویم همین الان قرارداد برانکو را حداقل برای یک سال دیگر تمدید کنند!

این حرف را واقعاً زدید؟
بله، بزرگترین مشکل پرسپولیس، بی‌ثباتی در مدیریت و کادرفنی است. برای یک بار هم که شده بیاییم به یک مربی حداقل دو سال فرصت بدهیم تا نتیجه بگیرد. شما استقلال را در نظر بگیرید که طی سال‌های گذشته چند مربی عوض کرده است. مشکل اصلی پرسپولیس این است که پشت سر هم و به سبک باشگاه‌های عربی مربی عوض می‌کند!

معمولاً پیشکسوتان مخالف مربیان خارجی هستند. چه شده که شما از برانکو حمایت می‌کنید؟
من کاری به دیگران ندارم. این پرسپولیس تیم دوست‌داشتنی و هجومی است و باید از کادر فنی آن حمایت کنیم. نمی‌شود که بی‌دلیل از مربی خارجی یا داخلی انتقاد کرد. آدم باید دلیل منطقی برای انتقادات خود داشته باشد.

بازی با سایپا را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
پرسپولیس می‌تواند برنده این بازی باشد به شرط آنکه از تک موقعیت‌ها استفاده کند.

فکر می‌کنید چه کسانی برای پرسپولیس گلزنی کنند؟
شانس مهدی طارمی و امید عالیشاه بیشتر از بقیه است.

ارسال دیدگاه