کد خبر : 526028

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ زمان : ۸:۰۰

قیمتی عجیب در سایت آمازون برای گوشی

سایت آمازون قیمت عجیبی را برای گوشی نکسوس ۶ گذاشته است. شما می‌توانید فقط با پرداخت ۳۵۰ دلار، مدل‌های ۳۲ گیگابایتی را به رنگ‌های مشکی و سفید را خریداری نمائید. این روزها قیمت این گوشی در گوگل استور به طور معمول ۵۰۰ دلار است. اگر شما به حافظه بیشتری احتیاج دارید تنها با پرداخت ۵۰ […]

سایت آمازون قیمت عجیبی را برای گوشی نکسوس ۶ گذاشته است. شما می‌توانید فقط با پرداخت ۳۵۰ دلار، مدل‌های ۳۲ گیگابایتی را به رنگ‌های مشکی و سفید را خریداری نمائید.

این روزها قیمت این گوشی در گوگل استور به طور معمول ۵۰۰ دلار است. اگر شما به حافظه بیشتری احتیاج دارید تنها با پرداخت ۵۰ دلار بیشتر می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایتی را خریداری کنید. ین نحوه فروش آمازون، به خاطر در راه بودن دو گوشی جدید نکسوس است. آل جی و هوآوی از رقبایی هستند که در پشت نکسوس قرار دارند و انتظار می‌رود آن‌ها باعث ناک اوت شدن نکسوس شوند.

پرداخت ۳۵۰ دلار برای بهترین گوشی نکسوس ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ موقعیتی است که از آن نمی‌توان به آسانی گذشت. بهمین خاطر اگر قصد خرید گوشی جدید دارید این مسئله را بهتر است لحاظ کنید و اگر نکسوس را انتخاب کردید در مورد به روز رسانی آن اصلاً نگران نباشید که به زودی میسر می‌شود.

گوشی نکسوس قیمتی عجیب در سایت آمازون برای گوشی

منبع : رسانه آموزش نوین ( هم‌رسان )
ارسال دیدگاه