کد خبر : 4871

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ زمان : ۱۵:۴۵

فرمانده داعش به دست داعش کشته شد!

پایگاه خبری لبنانی “المنار” در گزارشی خبر از کشته شدن فرمانده داعش در قلمون ، واقع در ریف دمشق داد . پایگاه خبری المنار نام این فرمانده را “ابو عائشه البانیاسی” اعلام کرده و علت قتل او را ، اختلافات داخلی بین اعضاء گروهک تروریستی داعش بیان کرده . این پایگاه خبری افزوده : “البانیاسی” […]

پایگاه خبری لبنانی “المنار” در گزارشی خبر از کشته شدن فرمانده داعش در قلمون ، واقع در ریف دمشق داد .

پایگاه خبری المنار نام این فرمانده را “ابو عائشه البانیاسی” اعلام کرده و علت قتل او را ، اختلافات داخلی بین اعضاء گروهک تروریستی داعش بیان کرده .

این پایگاه خبری افزوده : “البانیاسی” بر اثر اختلاف و جدل با یکی از علمای داعش به نام  “ابو الولید المقدسی ” که سابقا به گروهک تروریستی داعش در عرسال ملحق شده ، بدست یکی از طرفدان وی با ضرب گلوله کشته شده است .

برخی افراد وابسته به “جبهة النصرة” در برخی شبکه های اجتماعی علت کشته شدن “البانیاسی” را مخالفت وی با تکفیر “ابو مالک التلی” یکی از رهبران “النصره” دانسته و بیان کردند که “المقدسی” پس از تکفیر او دستور به قتلش را صادر کرد .

گفته می شود گروهک های تروریستی داعش و النصره در حال تصفیه کردن نیروهای خود هستند و همین امر باعث اختلافات داخلی و کشتار با یکدیگر شده است .

ارسال دیدگاه