کد خبر : 528968

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ زمان : ۱۲:۰۰

غایبان استقلال و پرسپولیس برای دربی

دربی هشتاد و یک پایتخت در شرایطی از ساعت ۱۵ جمعه ۸ آبان و از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود که ۲ تیم محرومی برای این دیدار ندارند. کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی ۲ اخطار‌ه‌های پرسپولیس قبل از هفته ۱۰ و بازی پیش دربی بودند. کامیابی نیا در دیدار با ملوان به میدان […]

دربی تهران غایبان استقلال و پرسپولیس برای دربی

دربی هشتاد و یک پایتخت در شرایطی از ساعت ۱۵ جمعه ۸ آبان و از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود که ۲ تیم محرومی برای این دیدار ندارند.

کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی ۲ اخطار‌ه‌های پرسپولیس قبل از هفته ۱۰ و بازی پیش دربی بودند. کامیابی نیا در دیدار با ملوان به میدان رفت و با کارت نگرفتن مقابل قوهای سپید انزلی سلامت به دربی رسید. طارمی نیز با بازی نکردن مقابل ملوان همان ۲ اخطاره باقی ماند و وی نیز می‌تواند سرخ پوشان را همراهی کند. پرسپولیس نیز اومانیا را برای دربی به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

استقلال نیز آرش برهانی، میثم مجیدی، حنیف عمران زاده را به عنوان بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت قبل از دیدار مقابل سپاهان اصفهان و پیش از بازی در ا ختیار داشت که با توجه به سنگینی دیدار استقلال و سپاهان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر احتمال محرومیت این بازیکنان و از دست دادن دربی می‌رفت.

آرش برهانی در جدال مقابل سپاهان در ترکیب استقلال قرار نگرفت اما حنیف عمران زاده علی رغم حضور ۹۰ رقیقه‌ای در زمین کارتی دریافت نکرده و می‌تواند در بازی با پرسپولیس به میدان روند.

علی رضا نور محمدی کاپیتان سرخ پوشان نیز پس از پایان محرومیت ۲ جلسه‌ای خود، با تشخیص برانکو می‌تواند در دربی به میدان رود.
در خصوص مصدومان ۲ تیم نیز باید بگوییم تا کنون به جز مایکل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو به احتمال قوی دربی را از دست می‌دهد، هیچ بازیکنی از جمع سرخ پوشان مصدوم نیست. وحید حیدریه و بابک حاتمی دوران مصدومیت خود پشت سرگذاشته و می‌توانند با صلاحدید سرمربی پرسپولیس در دربی به میدان بروند.

در تیم استقلال نیز خسرو حیدری پس از چند هفته مصدومیت می‌تواند آبی‌ها را در دربی هشتاد و یک همراهی کند.

ارسال دیدگاه