کد خبر : 528655

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ زمان : ۱۲:۰۰

طنز / کلاغی که به پنجره برجام حمله کرد!

این روزها و در حال و هوای پس از برجام شور و شوق عجیبی در برخی مسؤلین کشور حاکم است، به قول شاعر گفتنی: «منو این همه خوشبختی محاله،محاله!!» حال و روز برخی حضرات مسؤلین ما است که از این تحول شگرف بسیار ذوق زده شدند! شاید به همین خاطر هم هست که اخبار عجیبی […]

IMG12594870 طنز / کلاغی که به پنجره برجام حمله کرد!

این روزها و در حال و هوای پس از برجام شور و شوق عجیبی در برخی مسؤلین کشور حاکم است، به قول شاعر گفتنی: «منو این همه خوشبختی محاله،محاله!!» حال و روز برخی حضرات مسؤلین ما است که از این تحول شگرف بسیار ذوق زده شدند! شاید به همین خاطر هم هست که اخبار عجیبی از اقصی نقاط ایران به گوش می‌رسد، به طور مثال چند روز گذشته مسئولین هواپیمایی گمان بردند که در حال و هوای «پسابرجام» حتی می‌شود بدون موتور هم هواپیما را بلند کرد و به اصطلاح «تیک آف» داد! به همین منظور موتور هواپیما را همان جا روی زمین انداخته و بدون آن سعی در پرواز داشتند! که البته از اعلام نتیجه‌ی این آزمایش گهربار معذوریم!!

و اما در موردی دیگر و در حوزه‌ی همان مسؤلین سازمان هواپیمایی، خبری که دیروز منتشر شد و همگان را انگشت به دهان کرد برخورد اتفاقی یک کلاغ از خدا بی‌خبر با هواپیما بود که قصد داشت از جزیره‌ی کیش به سمت کرمان پرواز کند. شواهد حاکی از آن است که علیرغم تنفس در فضای پسابرجام؛ هواپیمای مذکور مجبور به تاخیری چند ساعته در پرواز شد. بعد از آن بود که بسیاری از کارشناسان و دانشمندان دولتی زانوی غم بغل گرفته و عزادار شدند که مگر می‌شود!؟ و اصلاً مگر ممکن است اتفاقی از این دست بعد از توافق رخ دهد!؟ به همین منظور دور هم جمع شده و این ماجرا را بررسی کردند. بر اساس این گزارش؛ کارشناسان نخست با بررسی احتمالات، سناریوهای گوناگونی را درباره ی علل وقوع حادثه برشمردند که در ادامه توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:

سناریوی اول: کلاغ مذکور من‌جمله کلاغ‌های بی‌شناسنامه و از جهنم آمده‌ای است که وابسته به یک جریان نوکیسه‌ی افراطی بوده و قصد آن تنها خراب کردن وجهه‌ی اعتدال و دولت فخیمه است!

سناریوی دوم: کلاغ مادر مرده سعی داشته تا با برخورد اتفاقی خود با آن هواپیما وارد یک مذاکره برد-برد درخصوص تقسیم آسمان‌ها شود، که متأسفانه بدلیل کم‌شعور بودن هواپیما این مذاکره به نتایج غیر قابل برگشتی رسید …!

سناریوی سوم: آن کلاغ بی‌چاره اساساً کلاغ نبوده!! بلکه گردشگری بیچاره بوده که از بدِ حادثه در جزیره‌ی کیش به‌دلیل گرانی تمام پول خود را خرج کرده و در نتیجه پولی برای برگشت برای او باقی نمانده، تیرگی پوست هم احتمالاً بدلیل حمام آفتابی بوده که هر روز می‌گرفته است.

سناریوی چهارم: کلاغ مذکور بدلیل گرد و غبار و آلودگی هوا در جنوب کشور به مرور زمان بینایی خود را از دست داده تا سر انجام به‌وسیله‌ی اتفاق دیشب ریق رحمت را سربکشد!

سناریوی پنجم: آن متوفی به‌دلیل محرومیت از گرفتن یارانه و مشکلات مالی تصمیم به خودکشی می‌گیرد و خود را به پنچره هواپیما می‌زند!!

سناریوی ششم: کلاغ مذکور در طی یک عملیات عمرانی که منجر به قطعی تمام درختان آن منطقه شد خانه و کاشانه خود را از دست داد؛ و آواره‌ی کوچه وخیابان شد؛ اما پس از چندی با دیدن «کلیپس» یکی از مسافران آن هواپیما گمان کرده لانه‌اش را پیدا کرده و شتابان به سمت او می‌رود، که ناگهان پنجره هواپیما مانع از دسترسی او می‌شود!

این گزارش در ادامه می افزاید که هنوز دانشمندان به یک نتیجه‌ی قطعی در باره‌ی حادثه شب گذشته نرسیدند و تنها برای خالی نبودن عریضه به ارائه چند راهکار در خصوص اتفاقات این چنینی بسنده کردند که در ادامه به ذکر آنها می‌پردازیم:

راهکار اول: ایجاد یک منطقه‌ی کلاغ ممنوع!

راهکار دوم: عمل به برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و ۵+۱

راهکارسوم: بنای یک سازمان مددکاری اجتماعی برای کلاغ‌ها

راهکار چهارم: در مقابل هر فرودگاهی تابلو بزنیم که حاوی این جمله باشد: «هرکلاغی که خودش را به هواپیما بزند خر است!!»

راهکارپنجم: ایجاد یک باند مخصوص پرواز کلاغ‌ها در فرودگاه!

منبع : خبرگزاری دانشجو
ارسال دیدگاه