کد خبر : 524266

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ زمان : ۹:۰۵

شوهرم می‌خواهد مرا با زور به خارج از کشور بفرستد

به گزارش مجله اینترنتی تازه های جهان ، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به من می گوید که تحملم را ندارد و می خواهد از هر راهی که شده از شر من خلاص شود. وی افزود:او هیچ […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه های جهان ، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به من می گوید که تحملم را ندارد و می خواهد از هر راهی که شده از شر من خلاص شود.

وی افزود:او هیچ وقت از نبود من در خانه ناراحت نمی شود و حتی از من می خواهد تنهایی به این طرف و آن طرف بروم. کم کم به رفتارهایش مشکوک شدم. شوهرم همیشه از من می خواهد به خانه مادرم بروم و وقتی هم می روم با من تماس می گیرد و از من می خواهد شب را در آنجا بمانم. اگر قرار باشد جایی بروم شوهرم استقبال می کند و می گوید برو. حتی اگر شب را هم به خانه نیایم باز حرفی نمی زند و تازه خوشحال هم می شود.

زن جوان ادامه داد:شوهرم همیشه دلش می خواهد یک جوری من را از خانه دور کند. تا اینکه قبل از تعطیلات شوهرم برای من و مادرم بلیط سفر خارج از کشور خرید و از من خواست برای تعطلات با مادرم به مسافرت بروم. حتی گفت خرج مادرت یا خواهرت را هم می دهم تا با هم مسافرت بروید. خیلی شوکه شده بودم و درحالیکه صبرم لبریز شده بود، با او دعوا کردم و گفتم که چرا نمی خواهی من در خانه باشم. چرا از من فرار می کنی. شوهرم هم در کمال تعجب به من گفت اگر مرا به مسافرت می فرستد برای این است که می خواهد چند روزی را در خانه استراحت کند و من را نبیند.

وی ادامه داد:شوهرم اعتراف کرد که از من خسته شده و دیگر نمی خواهد در کنار من زندگی کند. وقتی این حرف ها را شنیدم واقعا شوکه شدم و تصمیم گرفتم هرچه زودتر از او جدا شوم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه