کد خبر : 532686

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ زمان : ۱۴:۰۰

سناریوی فتنه‌گران را چند هفته قبل انتخابات ۸۸ ‌فاش کرد‌م

حسین شریعتمداری در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در تالار فجر دانشگاه شیراز اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک برنامه از قبل طراحی‌شده و بر اساس فرمول مشخص کودتاهای مخملی و انقلاب رنگی شکل‌گرفته بود اما حماسه نهم دی ۸۸ ایستگاه آخر آن بود. وی افزود: ما بر اساس شناخت از فرمول فتنه، مسائل فتنه را […]

حسین شریعتمداری در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در تالار فجر دانشگاه شیراز اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک برنامه از قبل طراحی‌شده و بر اساس فرمول مشخص کودتاهای مخملی و انقلاب رنگی شکل‌گرفته بود اما حماسه نهم دی ۸۸ ایستگاه آخر آن بود.

وی افزود: ما بر اساس شناخت از فرمول فتنه، مسائل فتنه را پیش‌بینی می‌کردیم و چند‌ هفته قبل از انتخابات ۸۸ آخرین پرده سناریوی فتنه‌گران را فاش کردیم و روز ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ یعنی قبل از انتخابات در صفحه اول کیهان اعلام کردیم «آخرین پرده سناریوی آشوبگران پس از شکست، آشوب‌های خیابانی است» و این به آن دلیل بود که با فرمول و اطلاعاتی که از کودتاهای مخملی در دست داشتیم می‌دانستیم آنها برای آشوب‌های خیابانی مأموریت دارند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اهمیت بصیرت در انتخابات پیش رو گفت: نباید ماجرای فتنه ۸۸ فراموش شود چون عبرت‌ها و درس‌هایی که از آن گرفته‌شده همچنان کاربرد دارد و دست‌های پشت پرده فتنه هم‌اینک نیز در حال طراحی و توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: آنچه ما باید با دقت آن را دنبال کنیم این است که مراقب باشیم غریبه‌ها وارد کانون‌های تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نشوند.

وی اضافه کرد: برخی عوامل مؤثر در اتفاقات سال ۸۸ با «جورج سوروس» از بنیان‌گذاران انقلاب‌های رنگی دیدار کرده بودند، اما تکذیب و بعد هم از ما شکایت کردند و زمانی هم که موعد بررسی این شکایت شد، بررسی این شکایت را به تعویق می‌اندازند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان این‌که بزرگداشت حماسه نهم دی برای عبرت‌آموزی امروز است، ابراز داشت: تا زمانی که ما بر حاکمیت اسلام ناب تأکید کنیم و طرف مقابل هم بر خوی استکباری اصرار کند، درگیری ماهوی میان ما و جهان استکبار ادامه دارد و تنها ممکن است میدان درگیری عوض شود.

شریعتمداری سپس متذکر شد: فتنه ۸۸ پس از آن شکل گرفت که همه ترفندهای آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران بی‌نتیجه ماند و تحریم‌ها، انتقام آمریکا از مردم ایران به خاطر حضورشان در حماسه ۹ دی بود چنانکه توصیه اصحاب فتنه به آمریکایی‌ها این بود که تحریم‌ها باید یک‌باره و سخت و فلج‌کننده باشد، چون تحریم تدریجی نقش واکسن را خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال دیدگاه