کد خبر : 524164

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ زمان : ۱۰:۰۰

سر بی‌گناه تا پای دار می‌رود ولی بالای دار نمی‌رود

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، ناتاشا رایان ۱۸ ساله ۵ سال پیش در حالی که با سگش مشغول پیاده‌روی بود، دزدیده شده و از آن زمان به بعد پیدا نشد، تا اینکه در سال ۲۰۱۰ لئوناردو فریزر ۵۱ ساله به عنوان قاتل زنجیره‌ای، متهم به قتل ناتاشا و ۳ زن دیگر در کویینزلند […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، ناتاشا رایان ۱۸ ساله ۵ سال پیش در حالی که با سگش مشغول پیاده‌روی بود، دزدیده شده و از آن زمان به بعد پیدا نشد، تا اینکه در سال ۲۰۱۰ لئوناردو فریزر ۵۱ ساله به عنوان قاتل زنجیره‌ای، متهم به قتل ناتاشا و ۳ زن دیگر در کویینزلند شد.

جان اگرچه به قتل هیچ ۱ اعتراف نکرده ولی روی عدم قتل ناتاشا تأکید بیشتری داشت تا اینکه چندی پیش دادگاه برای محاکمه جان تشکیل شد.

هنوز ۹ روز از اولین جلسه دادگاه متهم به قتل نگذشته بود که دختر جوان استرالیایی در فاصله ۱ کیلومتری خانه مادرش توسط پلیس پیدا شد.

بله! می‌گویند سر بی‌گناه تا پای دار می‌رود ولی بالای دار نمی‌رود. ولی به این ترتیب ناتاشا بعد از ۵ سال که همه فکر می‌کردند مرده است زنده شده و به موقع برگشت ولی گویا دچار فراموشی شده و هیچ چیزی را به خاطر نمی‌آورد تا بگوید این ۵ سال را کجا بوده و چه کار می‌کرده است.

ارسال دیدگاه