کد خبر : 4859

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ زمان : ۷:۱۶

زنجیره انسانی مسلمانان در اطراف کنیسه یهودیان

عده ای از مسلمانان نروژ تصمیم گرفته اند برای نشان دادن همبستگی با ادیان دیگر و ابراز مخالفت با خشونت هایی که با نام اسلام انجام می شود یک زنجیره انسانی دور کنیسه یهودیان تشکیل دهند. مسلمانان نروژ در اطراف کنیسه یهودیان زنجیره انسانی تشکیل می دهند.   بر پایه این گزارش، یک هفته پس […]

عده ای از مسلمانان نروژ تصمیم گرفته اند برای نشان دادن همبستگی با ادیان دیگر و ابراز مخالفت با خشونت هایی که با نام اسلام انجام می شود یک زنجیره انسانی دور کنیسه یهودیان تشکیل دهند.

مسلمانان نروژ در اطراف کنیسه یهودیان زنجیره انسانی تشکیل می دهند.

 

بر پایه این گزارش، یک هفته پس از حمله به کنیسه ای در شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک، عده ای از مسلمانان نروژ تصمیم گرفته اند برای نشان دادن همبستگی با ادیان دیگر و ابراز مخالفت با خشونت هایی که با نام اسلام انجام می شود یک زنجیره انسانی دور کنیسه یهودیان تشکیل دهند.

بنابر اعلام سازمان دهندگان تجمع، چندین هزار نفر از مسلمانان برای شرکت در این تجمع اعلام آمادگی کرده اند. افزایش فشارها بر مسلمانان و حملات به مسلمانان این کشور، از جمله دلائلی است که استقبال از فراخوان را بیشتر کرده است.

در این تجمع که در شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار می شود مسلمانان با حضور در تنها کنیسه یهودیان در نروژ، مراتب همدلی خود با خانواده قربانی حادثه تروریستی اخیر را به نمایش می گذارند.

به گزارش ایندپندنت، تجمع مسلمانان در نروژ از آن جهت اهمیت مضاعف پیدا می کند که تعدادی جنبش های اعتراضی علیه مسلمانان در این کشور به وقوع پیوسته است و همین ۴ سال پیش فردی در اعتراض به ورود مهاجران مسلمان به این کشور، ۷۷ دانش آموز نوجوان را به قتل رساند.

.

منبع : جام نیوز

ارسال دیدگاه