کد خبر : 448753

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ زمان : ۸:۳۹

رنگ آمیزی دیوار با طرح راه راه در دکوراسیون منزل

شما می توانید دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان در منزل خود داشته باشید. یکی از الگوهای هیجان انگیز برای دیوار منزل شما طرح راه راه است. بدون اینکه مجبور باشید از کاغذ دیواری استفاده کنید، خودتان می توانید این طرح را ایجاد کنید. فقط باید در انتخاب رنگ و اجرای رنگ آمیزی دقت […]

شما می توانید دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان در منزل خود داشته باشید. یکی از الگوهای هیجان انگیز برای دیوار منزل شما طرح راه راه است. بدون اینکه مجبور باشید از کاغذ دیواری استفاده کنید، خودتان می توانید این طرح را ایجاد کنید. فقط باید در انتخاب رنگ و اجرای رنگ آمیزی دقت داشته باشید تا طرح راه راه شما در دکوراسیون منزل تان بدرخشد.

 رنگ آمیزی دیوار با طرح راه راه در دکوراسیون منزل

۱. رنگ روشن تر را به عنوان پوشش ابتدایی استفاده کنید. بگذارید کاملا خشک شود، سپس از نوارها برای علامت گذاریخطوط تیره رنگ استفاده کنید.

۲. قبل از ایجاد طرح راه راه، یک لایه بیشتر از رنگ روشن تر را در امتداد نوار بزنید. این کار شما شکاف ها را پر می کند و رنگ تیره تر به زیر نوار نفوذ نمی کند.

مطلب پیشنهادی: با آینه های شکسته دکوراسیون دیوار منزل خود را زیبا کنید!

 رنگ آمیزی دیوار با طرح راه راه در دکوراسیون منزل

۳. صبر کنید تا لایه ی اول کاملا خشک شود، سپس الگوهای راه راه را رنگ بزنید. قبل از کندن نوارها اجازه دهید خطوط تیره کاملا خشک شوند. حالا می بینید که توانستید همچون نقاشی حرفه ای خانه خود را طراحی کنید! به شما تبریک می گوییم.

اگر مشتاق شدید یک طرح راه راه فوق العاده با رنگ های زیبا روی دیوار اتاق تان اجرا کنید، آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید. شما بهتر از هر کسی می توانید این کار را برای دکوراسیون منزل خود انجام دهید.

ارسال دیدگاه