کد خبر : 524030

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ زمان : ۵:۰۰

دو سارق و شرور مسلح در خاش دستگیر شدند

فرماندار شهرستان خاش روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دو نفر از افراد باند شرارت و نا امنی در این حوزه که با شرور ‘ ا.م ‘ همکاری داشته و به جرم خود اعتراف کرده اند شب گذشته به دام افتادند. محمداکبر چاکرزهی افزود: با تلاش و همت دستگاههای امنیتی و […]

فرماندار شهرستان خاش روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دو نفر از افراد باند شرارت و نا امنی در این حوزه که با شرور ‘ ا.م ‘ همکاری داشته و به جرم خود اعتراف کرده اند شب گذشته به دام افتادند.
محمداکبر چاکرزهی افزود: با تلاش و همت دستگاههای امنیتی و انتظامی و مشارکت مردمی دو نفر از همکاران شرور ا.م به نام های ‘ ل.ش’ و ‘ ر. د’ معروف به فرهاد دستگیر و روانه زندان شدند.
وی اظهار داشت:چند روز قبل نیز نفراتی دیگرکه همدست شرور یادشده بودند دستگیر و به جرمهای خود و افراد گروه شان اعتراف کرده اند.
فرماندار خاش تاکید کرد: تلاشها برای دستگیری سرکرده باند شرارت و سایر عوامل هم دست وی در جریانات اخیر حوزه شهرستان خاش ادامه دارد.
وی گفت: همانطور که چند روز قبل به مردم وعده دادیم که در روزهای آتی خبرهای خوشی در این رابطه انتشار می یابد، خوشبختانه این امر محقق گشته و ان شاءالله شهروندان خاش شاهد روزهای آرام و همراه با امنیت و آسایش مطلوبی خواهند بود.
رییس شورای تامین شهرستان خاش از تلاشهای مستمر علما و مسوولان و معتمدان و نهادهای امنیتی و انتظامی استان و منطقه خاش در راستای برقراری جوی آرام و سرشار از امید و آرامش در جامعه قدردانی کرد.
چاکرزهی افزود: خوشبختانه تدابیر ارزشمندی برای تامین امنیت و نیز توسعه شاخصهای خدمات در ابعاد مختلف اندیشیده شده است و امیدواریم این تلاشهای مستمر با همکاری اقشار مختلف مردم به نتیجه مطلوب و مورد رضایت دولت و ملت برسند.
شماری از شهروندان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اقدامات ارزشمند و خستگی ناپذیر اعضای شورای تامین این شهرستان برای مقابله با مجرمان تقدیر و تشکر کردند.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

ارسال دیدگاه