کد خبر : 301

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۸ زمان : ۱۵:۲۵

دزدی دختر از پدرش

سرهنگ یوسف ملک‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم  در تشریح این خبر گفت: با اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه مقادیری از حساب بانکی وی برداشت شده است، مأموران پلیس فتا شهرستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی با استفاده […]

سرهنگ یوسف ملک‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم  در تشریح این خبر گفت: با اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه مقادیری از حساب بانکی وی برداشت شده است، مأموران پلیس فتا شهرستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی با استفاده از رمز دوم کارت بانکی شاکی در چندین نوبت اقدام به خرید مبلغ پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال شارژهای تلفن همراه از حساب بانکی شاکی کرده است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های فنی و کار‌شناسانه پلیس مشخص کرد که عامل این برداشت‌ها کسی جز دختر شاکی نبود.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از احضار دختر شاکی، وی اقرار کرد به صورت پنهانی اطلاعات حساب بانکی پدرش را یادداشت و با همدستی یکی از دوستانش در فرصت مناسب از طریق اینترنت اقدام به خرید شارژ تلفن همراه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان «جهرم» در پایان به شهروندان هشدار داد: در صورت تحویل کارت خود به دیگران، در اولین فرصت اقدام به تغییر رمزهای کارت بانکی خود نمایید و در حفظ و نگهداری از رمز دوم کارت‌های بانکی خود ‌‌نهایت دقت را داشته باشید و  همچنین اقدام به فعال کردن پیامک بانکی خود نموده که در صورت برداشت غیرمجاز، بلافاصله از تراکنش‌های حساب خود مطلع و امکان سوء استفاده بیشتر را به کلاهبرداران ندهید.

باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه