کد خبر : 532420

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ زمان : ۱۲:۲۷

داعش، برای تخریب اسلام است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در یادواره ۲۲ شهید اهل سنت شهرستان راز و جرگلان که در شهر یکه صعود برگزار شد، گفت: گروهک های تکفیری و داعش واژه هایی چون جهاد، شهادت و ایثار را که مایه عزت جامعه اسلامی و جامعه بشریت است، با اعمالی همچون سر بریدن انسانهای بی گناه، کودکان، زنان […]

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در یادواره ۲۲ شهید اهل سنت شهرستان راز و جرگلان که در شهر یکه صعود برگزار شد، گفت: گروهک های تکفیری و داعش واژه هایی چون جهاد، شهادت و ایثار را که مایه عزت جامعه اسلامی و جامعه بشریت است، با اعمالی همچون سر بریدن انسانهای بی گناه، کودکان، زنان و مردان، با چالش روبرو می کنند و چهره اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش جلوه می دهند.

حجت الاسلام «قدرتی» افزود: این گروهها ولیده نامشروع استکبار جهانی هستند و وظیفه ما و علمای جهان اسلام اعم از شیعه و سنی این است که حقایق را به همان شکل درست تبیین کنیم، چرا که نسل جوان ما تشنه حقایق نابی است که از زبان پاک نبی مکرم اسلام(ص) به جهان اسلام عرضه شد.

وی در ادامه اظهار داشت: استکبار جهانی در لباس گروه هایی نظیر داعش به اعمال خشونت ها، ترورها و جنایات خود به نام اسلام، جهاد در راه خدا و با پرچم اسلام می پردازد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: باید با معرفی و تبیین اسلام و حقایق آن به جهان و جامعه بشری، افکار عمومی را نسبت به این جنایات و خباثت های ایادی استکبار آشنا سازیم تا چهره واقعی اسلام خدشه دار نگردد.

قدرتی در پایان ضمن قدردانی از علمای اهل سنت راز و جرگلان که نمونه بارز بصیرت و بیداری اسلامی در این شهرستان هستند، جهاد در راه خدا را مایه عزت جامعه مسلمین دانست.

ارسال دیدگاه