کد خبر : 525900

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ زمان : ۸:۰۶

حذف تعجب‌برانگیز نامه عفت مرعشی از سایت هاشمی رفسنجانی

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، و به نقل از افکارخبر ، عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی و همسر آیت اله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه دهم شهریور نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه و معاون اول قوه قضائیه نوشت. عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی و […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، و به نقل از افکارخبر ، عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی و همسر آیت اله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه دهم شهریور نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه و معاون اول قوه قضائیه نوشت.

عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی و همسر آیت اله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه دهم شهریور نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه و معاون اول قوه قضائیه نوشت. این نامه در سایت رسمی هاشمی رفسنجانی به این آدرس  منتشر شده بود. 

اما در حال حاضر هر کسی به این سایت مراجعه می کند با این پیغام «شما اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید»، مواجه می شود. ظاهر این نامه از سایت مذکور حذف شده است. البته هنوز صفحه مورد نظر در گوگل ذخیره شده است. (برای مشاهده اینجا کلیک کنید) ( برای مشاهده اسکرین شات صفحه اینجا کلیک کنید)

ارجاع نامه عفت مرعشی به دادستان تهران حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در نامه‌ای خطاب به دفتر حوزه معاونت اول قوه قضائیه در مورد نامه اخیر خانم عفت مرعشی نوشت: نامه مشارالیها را عینا خدمت دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال تا چنانچه همانند برخی نوشته های منتسب به بیت اقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی بعمل آورده و عندالزوم مسائل مطروحه را پاسخ دهند. نامه مرعشی به دادستان تهران ارجاع شد تا تصمیمات لازم در خصوص این نامه گرفته شود. 

در نامه سخنگوی قوه قضائیه به دفتر خود آمده است: دفترنامه سرکار خانم مرعشی را ملاحظه نمودم، برخلاف نوشته ایشان هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی نسبت به مسئله مورد اشاره مشارالیها (محکومیت مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضد امنیتی) ندارم و از نامه غیرمتعارف و غیرمسئولانه نامبرده معلوم می شود که چه کسی ناراحت است و درد دارد.

متن کامل این نامه بدین شرح است: 

بسمه تعالی 
جناب آقای دکتر جعفری دولت آبادی دادستان محترم عمومی انقلاب تهران 
سلام علیکم 
با احترام؛ به پیوست تصویر نامه مورخ ۱۰/۶/۹۴ خانم عفت مرعشی خطاب به معاون محترم اول قوه قضائیه حضرت حجت الاسلام محسنی اژیه متضمن مرقومه ایشان مبنی بر: “بسمه تعالی – دفترنامه سرکار خانم عفت مرعشی را ملاحظه نمودم بر خلاف نوشته ایشان اینجانب هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی نسبت به مسئله مورد اشاره مشارالیها (محکومیت فرزندشان مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضد امنیتی) ندارم و از نامه غیرمتعارف و غیر مسئولانه نامبرده معلوم می شود که چه کسی ناراحت است و درد دارد و پیوست نامه مشارالیها ارتباطی با این جانب ندارد.
لذا عیناً خدمت دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران ارسال تا چنانچه همانند برخی نوشته ‌های منتسب به بیت آقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی به عمل آورده و عندالزوم مسائل مطوحه را پاسخ دهند. 
محسنی اژه ای ۱۴/۶/۹۴ “ 

به همراه چهار برگ اصول اوراق، جهت استحضار و اتخاذ تصمیم شایسته به پیوست ایفاد می‌گردد.

منبع : افکارخبر
ارسال دیدگاه