کد خبر : 1603

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۷ زمان : ۴:۰۰

در جلسه دادگاه او مرا عصبانی کرد و من نیز او را ادب کردم

زنی با ضربات کاراته، همسرش را زخمی کرد. زنی که به خاطر شکایت شوهرش در جلسه دادگاه شرکت کرده بود، با فنون تکواندو وی را زخمی کرد. وی در جواب قاضی دادگاه که از او توضیحاتی در رابطه با آدم‌ربایی و ضرب و شتم خواسته بود، گفت: من ایرانی الاصل و اهل کویت هستم و […]

زنی با ضربات کاراته، همسرش را زخمی کرد.

زنی که به خاطر شکایت شوهرش در جلسه دادگاه شرکت کرده بود، با فنون تکواندو وی را زخمی کرد.

وی در جواب قاضی دادگاه که از او توضیحاتی در رابطه با آدم‌ربایی و ضرب و شتم خواسته بود، گفت: من ایرانی الاصل و اهل کویت هستم و پدرم نیز از ثروتمندان کویت محسوب می‌شود. حدود ۱۴ سال قبل با محمدرضا که پسر یکی از دوستان پدرم بود ازدواج کردم. ولی پس از مدت کوتاهی متوجه شدم که وی مرد زندگی نست و به خاطر ثروت پدرم با من ازدواج کرده است.

به هر حال پس از مدتی نیز صاحب یک فرزند دختر به نام شکوفه شدیم ولی باز هم در رفتار او تأثیری نگذاشت. تا اینکه هفت سال قبل از وی جدا شده و دادگاه نیز دخترم را به او داد. وقتی پدرم از موضوع مطلع شد مرا از ارث محروم کرد و من نیز به تهران آمدم. بعد از آن ماجرا در یک شرکت به عنوان مدیرعامل مشغول تا اینکه یک روز دخترم به من زنگ زد و گفت که به خاطر دیدنم از اصفهان فرار کرده است ولی مأموران او را دستگیر کرده اند و یک ساعت دیگر نیز از مهرآباد به مقصد اصفهان حرکت خواهدکرد. من بالفاصله به فرودگاه رفتم و با اصرار وی، او را با خود به خانه آوردم تا اینکه دو روز بعد مأموران انتظامی جنت آباد به خانه آمدند و من نیز او را تحویل آنها دادم.

قاضی دادگاه پرسید: چرا در جلسه بازجویی همسر سابقتان را کتک زدید؟

زن در جواب ادامه داد: همسرم همیشه مرا کتک می‌زد و در زمان زندگی زناشویی مان همیشه جای میله آهنی و کابل روی بدن من بود و من هم که کاراته را در کویت آموخته بودم،‌ از خودم دفاع می‌کردم. در روز دادگاه هم او مرا عصبانی کرد و من نیز او را ادب کردم.

وی به قاضی گفت: من آدم‌ربا نیستم و دخترم را بنا به درخواست خودش به خانه بردم.

قاضی دادگاه پس از شنیدن دفاعیات زن (متهم) ختم جلسه را اعلام کرد و در آینده رأی خود را نسبت به این پرونده اعلام خواهدکرد.

ارسال دیدگاه