کد خبر : 1708

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ زمان : ۷:۰۰

ثروتمندترین گربه جهان

مدتی قبل گربه‌ای با مرگ صاحبش و تصاحب دارایی‌های وی، در لیست ثروتمندترین‌ها قرار گرفت. گفته می‌شود صاحب گربه از آنجا که خیلی به او علاقه‌مند بوده و از فرزندانش نیز خیری ندیده است، در وصیت خود منزلی به ارزش ۵۲۵ هزار پوند در لندن و نیز ۱۷۰ هزار پوند وجه نقد را به نام […]

gorbe. cat ثروتمندترین گربه جهان

ثروتمند ترین گربه جهان در لندن

مدتی قبل گربه‌ای با مرگ صاحبش و تصاحب دارایی‌های وی، در لیست ثروتمندترین‌ها قرار گرفت.

گفته می‌شود صاحب گربه از آنجا که خیلی به او علاقه‌مند بوده و از فرزندانش نیز خیری ندیده است، در وصیت خود منزلی به ارزش ۵۲۵ هزار پوند در لندن و نیز ۱۷۰ هزار پوند وجه نقد را به نام گربه خود کرده تا وی در مدت حیاتش، در رفاه کامل به سر ببرد و مشکلی نداشته باشد.

فرزندان مرحوم که چشم دیدن این گربه را ندارند، روزی صد بار قصد جان او می‌کنند اما از آنجا که می‌دانند پس از مرگ وی، احتمالا نیاز به کار بسیار دقیق است تا بوان ارث را به صاحبان اصلی‌اش بازگرداند، از کشتن وی منصرف شده و فقط با حسرت به گربه نگاه می‌کنند.

در عوض، گربه خوشبخت که اکنون صاحب خاه با ارزشی با تمام امکانات رفاهی آن شده، همانند یک گربه اشرافی به زندگی خود ادامه داده و روزی ۲ بار برایش غذا سفارش داده می‌شود.

گفته می‌شود این گربه ثروتمند و اشرافی اکنون روزهای خود را با نشستن کنار پنجره اتاقش و نظاره کردن به باغ می‌گذراند. یا اینکه در اثر پرخوری بر روی تخت اشرافی صاحبش در خوابی عمیق فرو می‌رود و احتمالا به رؤیای زیبای خود می‌پردازد.

ارسال دیدگاه