کد خبر : 532270

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ زمان : ۴:۰۰

توجه به مفاهیم قرآن اولویت جامعه قرآنی باشد

سید محسن موسویان یکی از متسابقین حاضر در این دوره از مسابقات اظهار داشت: حضور منسجم و ارزشمند نخبگان قرآنی در کنار یکدیگر نخستین نتیجه مثبت و قابل توجه مسابقات سراسری قرآن کریم است. وی بازتاب این رویداد بزرگ قرآنی از طریق رسانه‌ها به افکار عمومی را سبب برجسته شدن و تحول در فضای قرآنی […]

سید محسن موسویان یکی از متسابقین حاضر در این دوره از مسابقات اظهار داشت: حضور منسجم و ارزشمند نخبگان قرآنی در کنار یکدیگر نخستین نتیجه مثبت و قابل توجه مسابقات سراسری قرآن کریم است.

وی بازتاب این رویداد بزرگ قرآنی از طریق رسانه‌ها به افکار عمومی را سبب برجسته شدن و تحول در فضای قرآنی کشور دانست و افزود: تاکنون سطح این مسابقات بالا بوده و امسال رشته ۱۰ جزء و آزمون مفاهیم نیز به مسابقات افزوده شده است.

موسویان با اشاره به حساسیت بالای این دوره از مسابقات بیان کرد: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص قرائت قرآن باید تدبیر و فهم معانی و مفاهیم قرآن را مورد توجه بیشتر قرار داد و مفاهیم و تدبیر اولویت جامعه قرآنی باشد.

وی انس بیشتر با قرآن کریم را انگیزه خود از ورود به فعالیت‌های قرآنی عنوان و بیان کرد: کلام قرآن برترین کلام خدواند است به همین دلیل این مسیر نورانی را برگزیدم.

این نخبه قرآنی پیرامون برگزاری این مسابقات افزود:  برنامه زمان بندی مسابقات خوب است اما محل اسکان ما نسبت به مکان برگزاری مسابقات قدری دشوار است.

موسویان قرائت دائمی قرآن را توصیه خود به جوانان و سایر اقشار عنوان کرد و گفت: قرآن حجت خدواند است و باید با قرائت تدبیر و عمل به فرامین این کتاب نورانی موجبات خشنودی پروردگار را فراهم نماییم.

موسویان مسابقات سراسری قرآن کریم را زنگ بیداری برای مخاطبین رسانه‌ها دانست.

این نخبه قرآنی مهندسی مدیریت پروژه وزارت نیرو را از سوابق تحصیلی خود عنوان کرد و گفت:  افتخار کسب چندین رتبه کشوری قرآن در مسابقات دانشجویی و بسیج را دارم.

منبع : خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه