کد خبر : 2753

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۳ زمان : ۷:۲۱

تست خودشناسی / آیا دوستی خوب و وفادار هستید؟

تا به حال به این جملهطنز دقت کرده اید؟ من فریاد می‌کشم. تو فریاد میکشی. و ما همگی بای بستنی فریاد می‌کشیممیدانید منظور از این جمله چیست؟ توجه و علاقه زاد به بستنی که میتواند مشخص کننده خیلی چیزها باشد. هیچ میدانید نوع بستنی که انتخاب میکنید تا چه حد میتواند بازگوکننده نیازهای درونی شما […]

تا به حال به این جملهطنز دقت کرده اید؟ من فریاد می‌کشم. تو فریاد میکشی. و ما همگی بای بستنی فریاد می‌کشیممیدانید منظور از این جمله چیست؟ توجه و علاقه زاد به بستنی که میتواند مشخص کننده خیلی چیزها باشد.

هیچ میدانید نوع بستنی که انتخاب میکنید تا چه حد میتواند بازگوکننده نیازهای درونی شما باشد؟

چه شما بستنی شیرین یا ترش دوست داشته باشید چه بستنی یخی را. به هر حال ارتباط قوی میان رفتار شما و آنچه از همه به شما نزدیک تر است وجود دارد.

پس هر بستنی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به رازهای درونی خود پی ببرید

 

چنانچه دوست دارید روی بستنی شما انواع شیرینی یا پاستیل‌های رنگی باشد: شما هنوز هم خردسال هستید

آبنبات های رنگی، در جیب یا روپوش مدرسه یا پنهانی بردن به کلاس هنوز هم برای شما جالب است. شما هنوز هم با همان روحیه دوران کودکی به دوستیهای خود مینگرید و با همان روحیه دیگر بخشهای زندگی خود را شکل می‌دهید و همین حالت به مسائل هرچقدر جدی جنبه طنز میدهد. در دوستیابی بسیار سریع هستید و در عین حال در دوستیها بسیار راحت و بانشاط. همیشه در اطراف شما هوای شاد و کودکانه است و درست مانند پاستیلهای رنگی که بر روی بستی خود دوست دارید شیرین و دوست داشتنی هستید.

 

چنانچه دوست دارید روی بستنی شما شکلات یا کرم کاکائویی داغ ریخته شود: آدمی قابل اعتاد و شاد هستید

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهد که اکثر مردمی که شکلات خور هستند این ماده قهوه ای رنگ را از آن جهت دوست دارند که شامل ماده ی شیمیایی مخصوصی به نام تئوبروماین است که به محض خوردن به انسان احساسی از شادی و نشاط میبخشد. به همین خاطر است که آن را دوست دارید زیرا خوردن آن به شما و به شخصیت همیشه شاد و آفتابی شما یک انرژی مازاد می‌بخشد. هیچگاه در مسائل بسیار سخت و دشوار برای مدتی طولانی نمی‌مانید و همیشه دلیلی برای لبخندزدن می‌یابید. شما به خوبی می‌دانید که ارزش دوستان هم‌وزن طلاست. به همین نسبت طوری با آنان رفتار میکنید که گویی آنها گنج‌هایی باارزش هستند و نمی‌توان برای آنها قیمت گذاشت.

 

چنانچه دوست دارید روی بستنی شما بادام و بادام زمینی ریخته شود: شما بسیار وفادار هستید

بادام زمینی‌های خردشده ، غز گردو، مغز پسته و بادام… سالهاست که در منوی بستنی‌فروشی‌ها خودنمایی می‌کند و از خوردن آن لذت برده اند. چنانچه یک بستنی بادامی سنتی را انتخاب کنید، شما شخصی وفادار هستنید که همان دوستان قدیمی دوران مدرسه را برای خود نگه داشته و به آنها وفادار هستید. چرا؟ زیرا شما می‌دانید که تقریباً همیشه این دوستان تازگی و شفافیت خود را برای شما حفظ می‌کنند. دوستان شما می‌دانند که می‌توانند همیشه روی شما حساب کنند. دوستی واقعی شما زندگی آنها را غنا بخشیده و آنها از داشتن دوستی چون شما احساس خوشبختی می‌کنند.

 

چنانچه دوست دارید روی بستنی شما توت فرنگی یا میوه ی دیگری ریخته شود: شما حقیقتاً یک سیاست‌مدار هستید

شما می‌دانید که چگونه از افسوس‌ها و دلنگرانیها بپرهیزید. آنهایی که عاشق انواع میوه ها هستند و با این زائقه بزرگ شده اند حتی بیشتر از انواع آبنبات‌های شکلاتی یا انواع کاکائوها دوست دارند، سیاست‌مدار باشند حتی در سخت‌ترین شرایط گاه شما درگیر بحث فرزندان‌تان بشوید یا مشکلات کاری خود را بررسی کنید. نمونه کامل یک سیاست‌مدار ایده آل هستید. بدون هیچ رودربایستی شما همیشه قادر به کنارآمدن با بیشتر مسائل و رسیدن به پاسخ‌های درست هستید به این ترتیب در می‌یابید که خوردن یک بستنی به ظاهر ساده تا چه حد می‌تواند ریزه‌کاری‌های شخصیتی شما را آشکار کند. پس مراقب باشید چه نوع بستنی و با چه نوع طعمی را انتخاب می‌کنید.

 

ترجمه : سهیلا قدوسیان

ارسال دیدگاه