کد خبر : 523708

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ زمان : ۸:۰۴

تابلوهای نقاشی به داد زن و شوهر جوان رسید

مجله اینترنتی تازه های جهان : دیوید و ژاکلین هر دو نقاش بودند و بالطبع هنرمندی آنها زندگی مشترک هنرمندانه ای را رقم زده بود. آنها عاشق تنوع در زندگی شان بودند و هر دو تصمیم گرفته بودند هر شیء هنری را در هرکجا که دیدند خریداری کنند. بعد از حدود دو سال که از […]

مجله اینترنتی تازه های جهان : دیوید و ژاکلین هر دو نقاش بودند و بالطبع هنرمندی آنها زندگی مشترک هنرمندانه ای را رقم زده بود. آنها عاشق تنوع در زندگی شان بودند و هر دو تصمیم گرفته بودند هر شیء هنری را در هرکجا که دیدند خریداری کنند.

بعد از حدود دو سال که از زندگی مشترکشان می‌گذشت، خانه استیجاریشان دیگر جایی برای اسباب و اثاثیه اضافه تر نداشت و در واقع آنها مجبور شدند خانه بزرگتری اجاره کنند تا بتوانند وسایل اضافی را آنجا نگهداری کنند و باز هم وسایل جدیدتری بخرند.

این زوج اتریشی تا جایی پیش رفتند که در سال سوم ازدواج‌شان تمام چک‌های شان برگشت خورد و در واقع کفگیرشان ته دیگ خورد. آنها به همین دلیل مجبور شدند دست به فروش اسباب و اثاثیه ای که در طول سه سال خریداری کرده بودند بزنند ولی هیچ خریدار دیوانه ای پیدا نمی‌شد که آنها را بخرد.

اوضاع زن و شوهر جوان روز به روز بدتر می‌شد تا اینکه یک فکر هنری به سرشان زد. آنها تمام اسباب و اثاثیه را در کنار یکسری از تابلوهای نقاشی خودشان به طور ماهرانه و هنرمندانه ای چیدند و بعد به سرعت، آگهی نمایشگاه خصوصی نقاشی و آثار هنری را با رایانه تهیه کردند. پخش این آگهی ها به صورت شبانه انجام شد و مدت نمایشگاه هم فقط ۱۵ روز تعیین گردید.

به این ترتیب از صبح روز بعد جمعیت مشتاق که بلیت های ارزانی را پیش رو داشتند، از متنوع ترین نمایشگاه تاریخ دیدن کردند و همه راضی از این بازدید، به تشویق زوج جوان برای برپایی مجدد چنین نمایشگاهی پرداختند و در نهایت آبروی زن و شوهر جوان هم حفظ شد و چکهایشان برگشت نخورد.

ارسال دیدگاه