کد خبر : 529976

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۲ زمان : ۱۴:۰۰

به همه زبان های دنیا مسلط شوید

در عصر حاضر دانستن یک زبان بین المللی، بیش از هر چیز برای ارتباط با سایر ملل و استفاده از دانش و فناوری‌های جدید لازم است. اگر شما با یکی از این زبان‌ها آشنایی دارید با استفاده از اپلیکیشن و یا وب‌سایت Doulingo به راحتی می‌توانید سایر زبان‌های مهم را هم یاد بگیرید. . . […]

در عصر حاضر دانستن یک زبان بین المللی، بیش از هر چیز برای ارتباط با سایر ملل و استفاده از دانش و فناوری‌های جدید لازم است. اگر شما با یکی از این زبان‌ها آشنایی دارید با استفاده از اپلیکیشن و یا وب‌سایت Doulingo به راحتی می‌توانید سایر زبان‌های مهم را هم یاد بگیرید.
.
3768427 470 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
دولینگو شامل زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، پرتغالی، روسی، ترکی، ایتالیایی، سوئدی، نروژی، دانمارکی و چند زبان دیگر است که اگر شما یکی از این زبان‌ها را در حد متوسط بدانید، می‌توانید سایر آن‌ها را هم بیاموزید. این اپ با طراحی متریال ساخته شده و کار کردن با آن بسیار ساده است.
شما پس از ثبت نام در برنامه زبان اصلی خود و زبانی که می‌خواهید بیاموزید را انتخاب می‌کنید.
.
3768426 805 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
3768419 804 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
سپس در صفحه اصلی اپ سه بخش را مشاهده می‌کنید:
در بخش Learn، آموزش واژگان و قواعد با استفاده در قالب بخش‌های جداگانه قرار دارند. Screenshot_2015-11-05-19-30-20
.
3768420 761 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
.
در بخش Freinds شما می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و با آن‌ها به رقابت بپردازید و از سطح یادگیری هم‌دیگر مطلع شوید و در آخرین بخش که shop نام دارد، شما با استفاده از امتیازاتی که در طول یادگیری کسب کردید، می‌توانید قابلیت‌های جدیدی را به دولینگو اضافه کنید. مانند اصطلاحات کاربردی و رایج یا کنترل بیشتر روی یادگیری توسط اپ و فرستادن ایمیل برای یادآوری و گزارش آن.
.
3768421 482 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
در کنار منو تنظیمات یک شکل دنبل مشاهده می‌کنید که با ورود به آن می‌توانید میزان دانش خود را در طول یادگیری محک بزنید یا به تمرین بیشتر بپردازید.
.
3768422 904 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
دولینگو در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به عنوان بهترین اپ از نگاه ویراستاران پلی استور گوگل انتخاب شد و نشریات بزرگی همچون وال استریت ژورنال، مجله تایم، PC Magazine و … به بررسی و تحسین آن پرداخته‌اند. تیم توسعه دهنده معتقد است این اپلیکیشن توانایی آموزش زبان‌های کاربردی را به صورت آکادمیک و در سطح دانشگاهی برای همه سنین، از کودکان تا بزرگسالان را دارد و آموزش را از حالت خشک و کسل کننده به صورت یک بازی یا مسابقه سرگرم کننده در آورده است. این اپ در پلی استور و کافه بازار امتیاز ۴.۶ از ۵ را بدست آورده و در اپ استور هم بسیار مورد توجه کاربران است. تیم توسعه دهنده پشتیبانی بسیار عالی از اپ خود دارد و با ارایه بروز رسانی‌های مداوم سعی دارد تا آن را کاربردی‌تر کند.
در پایان بخش‌هایی از نحوه آموزش این اپ را با هم ببینیم:
.
3768423 302 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
3768425 234 به همه زبان های دنیا مسلط شوید
.
3768424 447 به همه زبان های دنیا مسلط شوید

 

ارسال دیدگاه