کد خبر : 5816

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ زمان : ۷:۰۰

بخورید و بخوابید و لاغر شوید

حالا می‌توانید با خیال راحت، تمام قرصها، تمرینات تکراری و یکنواخت ورزشی و رژیمهای غذایی سخت لاغری را به دست فراموشی بسپارید. کمپانی فوجی اسپینینگ راه حل نهایی برای لاغری آسان به شیوه جدید باب کرده است. تن پوش اختراعی آن کمپانی موسوم به واندرسلین شامل یک شلوار ورزشی تا سر زانو، دو نوع شکم‌بند […]

حالا می‌توانید با خیال راحت، تمام قرصها، تمرینات تکراری و یکنواخت ورزشی و رژیمهای غذایی سخت لاغری را به دست فراموشی بسپارید. کمپانی فوجی اسپینینگ راه حل نهایی برای لاغری آسان به شیوه جدید باب کرده است. تن پوش اختراعی آن کمپانی موسوم به واندرسلین شامل یک شلوار ورزشی تا سر زانو، دو نوع شکم‌بند و شلوارک بوکسوری تنگ می‌شود. هر تن‌پوش لاغری دارای مخلوطی از کافئین و جلبک است که از سوی حرکات و جنب و جوش پوشنده آن درون پوستش تزریق و ماساژ داده می‌شود. گفته می‌شود که این ترکیب بر روی مواد شیمیایی طبیعی داخل بدن تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که چریهای اطراف نواحی پوشیده شده از بین بروند. ماکاتو سوزوکی سخنگوی کمپانی چنین توضیح می‌دهد:

تولیدات ما مثل دست هایی یاری بخش برای افراد هستند. دستهایی که زمانی وارد عمل می شود که بیشترین نیاز در آنجا احساس می‌شود. پس روی کاناپه راحتی منزلتان لم دهید و بگذارید تن پوش لاغری معجزه آیسا اندامتان را متناسب کند.

ارسال دیدگاه