کد خبر : 528208

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ زمان : ۸:۰۰

با برنامه‌ریزی زندگی کنیم

جعفر بای، آسیب شناس اظهار کرد: افراد باید همان دوران نوجوانی و جوانی برای پیش برد و تحقق خواسته‌های کوچک و بزرگشان، با برنامه ریزی مستمر و از قبل تعیین شده، مسیر درست زندگی خود را مشخص کنند. وی با بیان این که از اصول اساسی برنامه ریزی هدف گذاری است، تصریح کرد: اهدافی که […]

جعفر بای، آسیب شناس اظهار کرد: افراد باید همان دوران نوجوانی و جوانی برای پیش برد و تحقق خواسته‌های کوچک و بزرگشان، با برنامه ریزی مستمر و از قبل تعیین شده، مسیر درست زندگی خود را مشخص کنند.
وی با بیان این که از اصول اساسی برنامه ریزی هدف گذاری است، تصریح کرد: اهدافی که مسیر زندگی را مشخص می‌کنند به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستند که افراد می‌توانند با برنامه ریزی و هدف گزاری در این مسیر، انرژی خود را برای آسان کردن مشکلات زندگی و رسیدن به موفقیت متمرکز کنند.
این آسیب شناس با اشاره به پیچیدگی‌های زندگی امروزی افزود: برنامه ‌ریزی مستمر و پیوسته در زندگی، افراد  را از گمراهی و سردرگمی در تصمیم گیری‌ها، دو راهی‌ها انتخاب‌ها و … نجات می‌دهد از این رو بهتر است برای داشتن زندگی نسبتا آرام همیشه و مستمر برنامه ریزی کنیم.
بای در پایان گفت: بی‌برنامه‌گی در زندگی آفت موجب موفقیت است که موجب بی‌سازمانی، بی‌هدفی، ناکارآمدی و عدم موفقیت می‌شود بنابراین با برنامه‌ریزی حتی در امور کوچک زندگی، توانایی‌های بالقوه خود را شکوفا کنید.
.
برنامه ریزی در زندگی با برنامه‌ریزی زندگی کنیم
ارسال دیدگاه