کد خبر : 493442

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ زمان : ۱:۰۰

بازگشت یک ویروس خطرناک رایانه ای

کارشناسان به مردم هشدار می‌دهند نسبت به نمونه تازه ای از یک ویروس خطرناک قدیمی ویندوز که سالها قبل ویرانی به بار آورد هوشیار باشند. باگبر دردسرسازترین ویروس خطرناک رایانه ای سال ۲۰۰۲ بود که اکنون به شکل تازه ای بازگشته است. نسخه تازه ویروس در دل برنامه های گوناگونی پنهان می‌شود. این برنامه به […]

کارشناسان به مردم هشدار می‌دهند نسبت به نمونه تازه ای از یک ویروس خطرناک قدیمی ویندوز که سالها قبل ویرانی به بار آورد هوشیار باشند.

باگبر دردسرسازترین ویروس خطرناک رایانه ای سال ۲۰۰۲ بود که اکنون به شکل تازه ای بازگشته است. نسخه تازه ویروس در دل برنامه های گوناگونی پنهان می‌شود. این برنامه به انتشار، سرقت اطلاعات محرمانه، پنهان کردن منشأ ویروس کار انداختن نرم افزارهای امنیتی کمک می‌کنند.

به صاحبان رایانه های شخصی توصیه شده است نرم افزارهای ضد ویروس خود را روزآمد کنند و به پیامهای الکترونیکی که انتظار آن را ندارند با شک بنگرند.

پل وود تحلیلگر ارشد شرکت مسج لبز گفت: ویروس خطرناک باگبر نه تنها می‌تواند اطلاعات محرمانه را از یک دستگاه آلوده برباید بلکه می‌تواند حفره گشادی در سیستم ایجاد کند که دست رمزشکن ها را برای کنترل رایانه و سوء استفاده از کلمات رمز، جزئیات کارت های اعتباری یا سایر مقاصد شوم باز می‌گذارد.

ارسال دیدگاه