کد خبر : 411785

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ زمان : ۷:۰۰

انتقام از مدیر

پنسیلوانیا – آمریکا ؛ تونی ۱۴ ساله تا آن روز شوم، هیچ بی انضباطی  در پرونده تحصیلی خود نداشت ولی چون از لحاظ درسی تا حدودی ضعیف بود، «یوجین سگرو» مدیر مدرسه‌شان چندبار به او تذکر داده بود که در درس‌خواندنش تجدیدنظر کند. یکبار که مدیر به شاگرد مدرسه‌اش در مقابل شاگردان دیگر این تذکر […]

پنسیلوانیا – آمریکا ؛ تونی ۱۴ ساله تا آن روز شوم، هیچ بی انضباطی  در پرونده تحصیلی خود نداشت ولی چون از لحاظ درسی تا حدودی ضعیف بود، «یوجین سگرو» مدیر مدرسه‌شان چندبار به او تذکر داده بود که در درس‌خواندنش تجدیدنظر کند.

یکبار که مدیر به شاگرد مدرسه‌اش در مقابل شاگردان دیگر این تذکر را داد، کینه تونی نسبت به او زیاد شد و تصمیم به انتقام از او گرفت.

صبح روز بعد، ۱۵ دقیقه قبل از شروع رسمی کلاس های درس، تونی در بوفه مدرسه مشغول خوردن صبحانه بود که یوجین سر رسید و پسر ۱۴ ساله که بهترین فرصت را برای انتقام یافته بود، با سلاح کمری که همراه داشت، به سوی مدیر مدرسه اش شلیک و انتقام از مدیر گرفت.

هنوز دانش‌آموزان به خودشان نیامده بودند که شلیک یک گلوله دیگر توجه‌شان را جلب کرد و به این ترتیب تونی با شلیک یک گلوله دیگر، خودش را از عذاب وجدان و محاکمه و غیره راحت کرد.

ارسال دیدگاه