کد خبر : 525824

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ زمان : ۸:۰۰

امید کردستانی در شرکت گوگل چه سمتی دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، حتماً می‌دانید که سایت جستجوگر گوگل در حال حاضر بهترین سایت جستجوگر دنیا محسوب می‌شود و روزانه، نتیجه بیش از ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ جستجوی اینترنتی را ارائه می‌دهد. جالب است که بدانید که تلاش‌های ۱ فرد ایرانی، بزرگ‌ترین سایت جستجوگر دنیا را به داغ‌ترین بازار تبلیغاتی شبکه‌ای تبدیل کرده که […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، حتماً می‌دانید که سایت جستجوگر گوگل در حال حاضر بهترین سایت جستجوگر دنیا محسوب می‌شود و روزانه، نتیجه بیش از ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ جستجوی اینترنتی را ارائه می‌دهد.

جالب است که بدانید که تلاش‌های ۱ فرد ایرانی، بزرگ‌ترین سایت جستجوگر دنیا را به داغ‌ترین بازار تبلیغاتی شبکه‌ای تبدیل کرده که فقط در مدت ۱۸ ماه توانسته از بیش از ۱۰۰۰۰۰ آگهی کننده تبلیغات سبقت بگیرد. طبق محاسبات تحلیلگران، مالیات بر درآمد حاصل از این آگهی‌های تبلیغاتی تا پایان امسال ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار سود مالی نصیب گوگل خواهد کرد.

این ایرانی ۵۰ ساله امید کردستانی است که معاون ارشد رئیس شرکت گوگل می‌باشد. وی ۱۰۰۰۰۰ کارمند گوگل را در سراسر دنیا زیر نظر دارد و برای استخدام افراد تازه کار، خود شخصاً از آنها امتحان ورودی به عمل می‌آورد.

%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF %DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C امید کردستانی در شرکت گوگل چه سمتی دارد؟

ارسال دیدگاه