کد خبر : 529078

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ زمان : ۸:۰۰

آموزش پیشرفت استعداد حرکتی کودکان

کودکان از سن ۱۴ ماهگی تا ۳ سالگی پرتاب کردن را یاد گرفته و از اینکه اشیاء را پرت کنند، لذت می‌برند. جعفری بای، آسیب‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: کودکان از اینکه بتوانند انگشتان خود را از دور چیزی که در دست دارند، باز کرده و آنرا رها کنند خوششان می‌آید و این […]

کودک2 آموزش پیشرفت استعداد حرکتی کودکان

کودکان از سن ۱۴ ماهگی تا ۳ سالگی پرتاب کردن را یاد گرفته و از اینکه اشیاء را پرت کنند، لذت می‌برند.

جعفری بای، آسیب‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: کودکان از اینکه بتوانند انگشتان خود را از دور چیزی که در دست دارند، باز کرده و آنرا رها کنند خوششان می‌آید و این حرکت نیز از پیشرفت استعدادهای حرکتی آنها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کودک با پرتاب کردن اشیا احساس غرور می‌کند، افزود: کودک با پرتاب کردن اشیاء استعداد جدیدی را کشف کرده و نیز هماهنگی میان دست و چشم نشان می‌دهد که او یک مرحله رشد دیگر را طی کرده است.
بای تصریح کرد: تا جایی که پرت کردن اشیاء از سوی کودکان، خطری برای اطرافیان ایجاد نمی‌کند، نباید او را سرزنش و یا تنبیه کرد.
این آسیب‌شناس در پایان گفت: متوقف کردن کودکان از پرت کردن اشیاء به اطراف در این سنین بیهوده است به جای منع کردن سعی کنید به او بیاموزید که چه چیزهایی را می‌تواند پرت کند و چه چیزهایی را نمی‌تواند.
ارسال دیدگاه