کد خبر : 524039

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ زمان : ۷:۰۰

آموزش مشاغل به کودکان و نوجوان برای اولین بار در کشور

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در گفتگو با خبرنگارگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شهرداری تهران به منظور برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان جنوب شهر تهران طرح یک ماهه برای آموزش مشاغل طراحی کرده است. در این طرح یک ماهه که از میدان امام حسین (ع) تا محور […]

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در گفتگو با خبرنگارگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شهرداری تهران به منظور برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان جنوب شهر تهران طرح یک ماهه برای آموزش مشاغل طراحی کرده است. در این طرح یک ماهه که از میدان امام حسین (ع) تا محور ۱۷ شهریور است آموزش مسائل روز و مشاغل مختلف همزمان با افتتاح نمایشگاه اسباب‌بازی انجام خواهد شد.
وی افزود: آموزشهایی مثل کمک اولیه، آتش‌نشانی، بازیافت، و… در این دوره یک ماهه به کودکان و نوجوانان عرضه می‌شود و آموزشها به طور روزانه خواهد بود یعنی کودکان و نوجوانان صبح به این مجموعه آموزشی مراجعه می‌کنند و در پایان روز به منزل برمی‌گردند.
قدیمی با اشاره به مدت یک ماهه این طرح گفت: این مجموعه آموزشی قبل از آغاز ماه محرم به فعالیت خود پایان می‌دهد و آموزشها برای کودکان و نوجوانان متقاضی کاملا رایگان و بدون دریافت هیچ گونه مبلغی از طرف شهرداری خواهد بود.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل بیان کرد: پس از گذراندن دوره آموزشی برگزار می‌شود و به افرادی که نمرات و امتیازات بالا کسب کنند جوایز و گواهینامه اعطا می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۰ روز به شروع اجرای این طرح باقیمانده است گفت: شهرداری تهران برای اولین بار  این طرح را اجرا می‌کند و امکانات و تجهیزاتی را برای این کار در نظر گرفته است.
قدیمی در پایان گفت: برخی از رسانه‌ها با شیطنت در خبرگزاریها به گونه‌ای این خبر را منتشر کردند که دروغ است. رسانه‌ها این طرح آموزشی را به عنوان احداث شهربازی در این منطقه منتشر کرده‌اند اما من این موضوع را تکذیب می‌کنم چون این طرح برای مجموعه آموزشی است و قرار نیست شهربازی احداث شود.
ارسال دیدگاه