کد خبر : 2068

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ زمان : ۷:۰۰

آموزش رانندگی درون ترافیک

  زمانی بود که آموزشگاههای تعلیم رانندگی به مدرسان خود توصیه می‌کردند، هنرجویان را برای یادگیری علوم و فنون رانندگی به مکانهای خلوت ببرند که خاطرم هست در آن دوران محل تمرین داوطلبان رانندگی در تهران، فلکه سوم تهرانپارس و یا شمیران نو و یا ده نارمک بود. اما این روزها حتی در شلوغ ترین […]

Driving Instructor 300x200 آموزش رانندگی درون ترافیک

 

زمانی بود که آموزشگاههای تعلیم رانندگی به مدرسان خود توصیه می‌کردند، هنرجویان را برای یادگیری علوم و فنون رانندگی به مکانهای خلوت ببرند که خاطرم هست در آن دوران محل تمرین داوطلبان رانندگی در تهران، فلکه سوم تهرانپارس و یا شمیران نو و یا ده نارمک بود.

اما این روزها حتی در شلوغ ترین خیابان ها و گذرگاهها و حتی اتوبانها شاهد اتومبیل های این آموزشگاه ها هستیم که درون آنها نوآموزان رانندگی به تعلیم و تعلم مشغولند. آن هم در میان بلبشوی ترافیک تهران که در آن غالباً هیچ مقرراتی از سوی رانندگان محرتم رعایت نمی‌شود و در اندرون این غوغای بی‌ضابطه که هیچ احدالناسی نمی‌تواند حتی محض رضای خدا برای گردش به راست یا گردش به چپ یک چراغ راهنمای خشک و خالی بزند، معلوم نیست اساتید گرامی رانندگی در آن ماشین‌های دو پداله به شاگردان مشتاق خویش چه آموزش می‌دهند!!

ارسال دیدگاه