کد خبر : 71243

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ زمان : ۷:۰۰

آزمایش‌های دی ان ای این نکته را اثبات کرده است

لندن – انگلیس : جرمی ۳۵ ساله در یک جنایت وحشتناک والدینش که هر دو ۶۱ ساله بودند نیکلاس و دانیل، برادرزاده های ۶ ساله و خواهرش شیلا و برادرش تام را که در مزرعه بزرگ پدری زندگی می‌کردند را به قتل رساند. این اتهامی بود که دادگاه بدوی و حتی دادگاه تجدیدنظر طبق آنها […]

لندن – انگلیس : جرمی ۳۵ ساله در یک جنایت وحشتناک والدینش که هر دو ۶۱ ساله بودند نیکلاس و دانیل، برادرزاده های ۶ ساله و خواهرش شیلا و برادرش تام را که در مزرعه بزرگ پدری زندگی می‌کردند را به قتل رساند.

این اتهامی بود که دادگاه بدوی و حتی دادگاه تجدیدنظر طبق آنها جرمی را به حبس ابد محکوم کرد. این ماجرا در سال ۱۹۸۵ اتفاق افتاد. جرمی طی درخواست اعاده دادرسی که چندی پیش به دادگاه ارائه داد، مسائل تازه ای را مطرح کرد. او مدعی شد که خواهرش شیلا جنون داشته و در ضمن نسبت به شواهد ارائه شده توسط کارشناسان این ماجرا شک دارد. جرمی مدعی است که خون پیداشده در سالن غذاخوری متعلق به شیلا خواهر وی نیست و آزمایش‌های دی ان ای این نکته را اثبات کرده است.

مرد جوان انگلیسی در ادامه ادعاهایش گفته که شیلا ابتدا والدین و بچه ها را کشته و بعد که دچار جنون حاد و عذاب وجدان شده دست به خودکشی زده است. جالب اینکه  پلیس در تحقیقات خود که در همان زمان حادثه انجام داده به این نتیجه رسیده که پسرعموی جرمی یک اسلحه صداخفه‌کن آغشته به خون شیلا را نزد او برده و یک ماه بعد هم نامزد جرمی با مراجعه به پلیس گفته که شوهرش اعتراف کرده که قاتل است.

آنچه که توجه مردم لندن را به خود جلب کرده ادعایی است که چندی پیش جرمی توسط وکیلش بر روی سایت اینترنتی اش اعلام کرده است. او به هر کسی که بتواند مدارکی دال بر بی گناهی او در دادگاه دوم تجدیدنظر ارائه کند، یا شهادت صحیح دهد که او را در مکانی مشخص و با نشانه های دقیق مثل همان لباسهایی که به هنگام دستگیری در حدود دو ساعت بعد از قتل بر تن داشته دیده است،  مبلغ یک میلیون پوند جایزه نقدی می‌دهد.

وکیل جرمی می‌گوید که متهم حدود ۵ میلیون پوند از املاک و دارایی‌های موروثی را پس از مرکگ اعضای خانواده اش به دست می‌آورد. اما تا به حال نتوانسته به این دارایی عظیم دست یابد.

ارسال دیدگاه