کد خبر : 528142

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ زمان : ۶:۲۶

آزار و اذیت دختر ۲۸ ساله

بعد از اینکه همسرم به من خیانت کرد و جدا شدیم، از زن‌ها نفرت پیدا کردم. این انگیزه مرد جوانی است که به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختری ۲۸ ساله دستگیر شده است. تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد ۲۱ شهریور‌ماه آغاز شد. دختر ۲۸ ساله که در دام متهم گرفتار شده بود […]

بعد از اینکه همسرم به من خیانت کرد و جدا شدیم، از زن‌ها نفرت پیدا کردم.

JamNewsImage20581447 آزار و اذیت دختر ۲۸ ساله

این انگیزه مرد جوانی است که به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختری ۲۸ ساله دستگیر شده است. تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد ۲۱ شهریور‌ماه آغاز شد. دختر ۲۸ ساله که در دام متهم گرفتار شده بود به مأموران گفت: چند روز پیش برای خرید موبایل به فروشگاهی در مرکز پایتخت رفتم.

آن روز یکی از کارکنان آنجا به نام مهرداد شماره موبایلش را در اختیار من قرار داد و گفت: چنانچه سؤالی یا مشکلی برای نصب اپلیکیشن داشتی با من تماس بگیر. من هم شماره‌اش را یادداشت کردم و فردای آن روز وقتی متوجه شدم که شماره سریال گوشی با شماره‌ای که روی کارتن آن بود متفاوت است با مهرداد تماس گرفتم و او را در جریان قرار دادم.

مهرداد گفت که خارج از مغازه است و از من خواست تا همراه او به فروشگاه بروم تا موبایلم را تعویض کند. دختر جوان ادامه داد: غروب بود که با مهرداد در یکی از خیابان‌های مرکز تهران قرار گذاشتم تا با هم به فروشگاه برویم. وقتی سوار ماشینش شدم دیدم که مسیر را اشتباهی رفت و وقتی به او اعتراض کردم ناگهان چاقویی از داخل داشبورد برداشت و روی کمرم گذاشت.

او تهدید کرد که اگر حرفی بزنم مرا می‌کشد. خیلی ترسیده بودم. پسر جوان از داخل کوچه‌های خلوت می‌رفت که من اصلا متوجه نشدم از چه مسیری می‌رود. او مرتب با چاقو به پاهایم می‌زد و می‌گفت چشمانت را ببند و فقط سکوت کن. او بعد از لحظاتی گشتن در خیابان‌ها وارد پارکینگ ساختمانی شد و با تهدید چاقو مرا به داخل آپارتمان برد.

به‌نظرم مشروبات الکلی یا مواد مصرف کرده بود چون اصلا حالت عادی نداشت و من واقعا وحشت کرده بودم. او با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دقایقی بعد با یکی از دوستانش تماس گرفت و او را هم به خانه‌اش دعوت کرد. دوست او هم پس از ورود به خانه با تهدید مرا مورد آزار قرار داد و این در حالی بود که من التماس می‌کردم رهایم کنند.

اما مهرداد با تهدید می‌گفت از من فیلم تهیه کرده و اگر سرو صدا یا شکایت کنم آن را پخش کرده و آبرویم را می‌برد. آنها پس از ۲ ساعت که آنجا زندانی بودم مرا با تهدید چاقو سوار ماشین کرده و به خیابانی خلوت بردند و در آنجا رهایم کردند.

با این شکایت، تیمی از مأموران پلیس آگاهی با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند. کارآگاهان در ردیابی‌ها توانستند مخفیگاه مهرداد را شناسایی کنند و وی روز دوشنبه دستگیر شد.

او روز گذشته برای بازجویی به دادسرای جنایی تهران منتقل اما منکر آدم ربایی و آزار و اذیت شد. وی در بازجویی‌ها گفت: ۳سال پیش همسرم را طلاق دادم چون به من خیانت کرده بود. از آن روز به بعد زند‌گی‌ام دگرگون شد و از همه زن‌ها تنفر داشتم. اما هرگز اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت شاکی را قبول ندارم.

من با وعده ازدواج با زنان ارتباط برقرار کرده و پس از سوءاستفاده از آنها، رهایشان می‌کردم. با شاکی نیز از مدتی قبل آشنا شدم و حالا که دیده من حاضر نیستم با او ازدواج کنم از من شکایت کرده و اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت به من زده است. او آن روز با پای خودش به خانه من آمد و هیچ زور و اجباری در کار نبود.

دختر جوان با شنیدن ادعاهای متهم با عصبانیت فریاد زد که این پسر جوان دروغ می‌گوید و برای فرار از اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت، این ادعا را مطرح کرده است. او همچنین گفت که می‌تواند ادعای خودش را اثبات کند. هم‌اکنون برای متهم پرونده قرار قانونی صادر شده و تحقیق در این پرونده ادامه دارد تا ابعاد پنهان آن آشکار شود.

منبع : جام نیوز
ارسال دیدگاه