کد خبر : 529485

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ زمان : ۱۰:۰۰

‌‌رسانه‌های آمریکایی ایرانی‌ها را افرادی خطرناک جلوه می‌دهند

از شهرستان ساری، نیسا ایسلام‌محمد عصر دیروز در جلسه بررسی «خشونت‌گرایی آمریکایی‌ها» در دانشگاه آزاد ساری با بیان اینکه سیاه‌پوستان آمریکا علاقه زیادی دارند تا به دین اسلام گرایش پیدا کنند، افزود: در آمریکا سیاه‌پوستان آمریکایی و‌ سیاه‌پوستان آفریقایی‌تبار مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند و شرایط بسیار سختی دارند. وی با بیان اینکه در […]

از شهرستان ساری، نیسا ایسلام‌محمد عصر دیروز در جلسه بررسی «خشونت‌گرایی آمریکایی‌ها» در دانشگاه آزاد ساری با بیان اینکه سیاه‌پوستان آمریکا علاقه زیادی دارند تا به دین اسلام گرایش پیدا کنند، افزود: در آمریکا سیاه‌پوستان آمریکایی و‌ سیاه‌پوستان آفریقایی‌تبار مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند و شرایط بسیار سختی دارند.

وی با بیان اینکه در ایالات متحده تلاش می‌شود که جرم و جنایت را به سیاه‌پوستان و مسلمانان نسبت دهند، اظهار داشت: در این کشور با استفاده از ابزار رسانه‌ای تلاش دارند تا اذهان عمومی را نسبت به سیاه‌پوستان و مسلمانان تغییر دهند.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه آمریکایی‌ها سفید‌پوستان را به مسلمانان و سیاه‌پوستان ترجیح می‌دهند، اضافه کرد: مسئولان این کشور تلاش دارند در رسانه‌های خودشان موج منفی نسبت به مسلمانان و سیاه‌پوستان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های آمریکایی ‌‌ایرانی‌ها را تروریست معرفی ‌و با ارائه اطلاعات نادرست ‌مردم آمریکا ‌را نسبت به ایران بدبین کرده‌اند، ‌یادآور شد: در رسانه‌های آمریکا مکررا نسبت به وضعیت ایران خبرهای منفی منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها‌ی آمریکایی ‌‌سیاه‌پوستان را انسان‌های خشن و جنایتکار معرفی می‌کنند، ادامه داد: آنها با ارائه آمار نادرست در رسانه‎ها این‌‎گونه مطرح کردند که ۸۲ درصد جرم در نیویورک توسط سیاه‌پوستان انجام می‌شود و این در حالی است که تخلف سیاه‌پوستان در نیویورک تنها ۵۲ درصد است.

این فعال رسانه‌ای آمریکا افزود: معرفی کردن سیاه‌پوستان به عنوان مجرم و جنایتکار از برنامه راهبردی متولیان رسانه‌ای در آمریکا‌ست و تلاش می‌کنند که اذهان تک تک افراد جامعه را نسبت به رنگین پوستان تغییر دهند.

وی درباره نظر آمریکایی‌ها در ارتباط با مسلمانان نیز بیان داشت: آنها از مسلمانان می‎ترسند و این‌گونه به افکار عمومی القاء می‌کنند که مسلمانان افرادی خشن و بمب‌گذار هستند و رسانه‌های آمریکایی ایرانی‌ها را افراد خطرناک جلوه می‌دهند.

ایسلام‌محمد افشاگری درباره تبعیض نژادی آمریکا نسبت به سیاه‌پوستان، گفت: رنگین‌پوستان آمریکا به خاطر کوچک‌ترین مسائل دستگیر و زندانی می‌شوند و مسلمانان را انسان‌های تروریست و خشن معرفی و به دانشجویان و دانش‌آموزان مسلمان و سیاه‌پوست ظلم می‌کنند.

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال دیدگاه