کد خبر : 532779

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ زمان : ۸:۰۰

نامه مهم دفتر تحکیم وحدت به آیت‌الله جنتی درباره هاشمی

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت: مجلس خبرگان رهبری به موجب ارتباطی که با جایگاه ولایت فقیه پیدا می‌کند، اهمیتی می‌یابد که حساسیت تایید و یا رد صلاحیت‌ها در این زمینه را دو چندان می‌کند. تلاش‌های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی در جهت خدشه‌وارد کردن به […]

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت: مجلس خبرگان رهبری به موجب ارتباطی که با جایگاه ولایت فقیه پیدا می‌کند، اهمیتی می‌یابد که حساسیت تایید و یا رد صلاحیت‌ها در این زمینه را دو چندان می‌کند. تلاش‌های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی در جهت خدشه‌وارد کردن به جایگاه آن یا نفوذ در آن نیز شاهدی بر این مدعاست.

دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: همان گونه که خدمات قبل و بعد از انقلاب جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی غیر قابل انکار است اقدامات و عملکرد آسیب‌زننده ایشان نیز بر کسی پوشیده نیست. آقای هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه ۸۸ با همنوا شدن با سران فتنه بر طبل رسوایی خویش کوبید. از زاویه خود با مسیر امام (ره)، انقلاب و ولی فقیه زمان را بیش از پیش نمایان ساخت و تاکنون نیز پس از گذر قریب به ۶ سال هنوز حساب خود را از جاماندگان کشتی انقلاب جدا نکرده است. امروز نیز که به تعبیری شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدید شورای رهبری را به راه انداخته است که با اصل ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تعارض است.

دفتر تحکیم وحدت تاکید کرد: حملات مکرر هاشمی رفسنجانی به یکی از  ارکان نظام جمهوری اسلامی یعنی قوه قضائیه و همصدا شدن با دشمنان نظام در این زمینه به خوبی نشان از بی‌تدبیری ایشان و ارجح دانستن منافع اطرافیان خود نسبت به مسائل نظام دارد.

در ادامه این نامه خطاب به آیت الله جنتی آمده است: ما دانشجویان انقلابی و شاگردان مکتب حضرت روح الله و امام خامنه‌ای در اتحادیه دانشجوی دفتر تحکیم وحدت ضمن توجه به عملکرد غیرقابل انکار آقای هاشمی رفسنجانی و همچنین پیش‌بینی عواقب جبران‌ناپذیر نفوذ در مجلس خبرگان رهبری، ایشان را فاقد صلاحیت لازم جهت ورود به این عرصه می‌دانیم.

در پایان آمده است لذا از جناب عالی تقاضامندیم کما فی‌السابق طبق نظر امام راحل «بدون ملاحظه هیچ کس فقط و فقط خدا را در نظر داشته» و بر مبنای معیارهای اسلامی مانع از تائید صلاحیت آقای اکبر هاشمی رفسنجانی و ورود ایشان به مجلس خبرگان رهبری شوید که تاریخ اسلام سیف‌الاسلام‌های زیادی را به خود دیده است و بی‌شک ملاک حال فعلی افراد است.

.

هاشمی رفسنجانی2 نامه مهم دفتر تحکیم وحدت به آیت‌الله جنتی درباره هاشمی

ارسال دیدگاه