?>

تعرفه تبلیغات

تبلیغات در مجله اینترنتی تعرفه تبلیغات

ads تعرفه تبلیغات

تبلیغ در تازه‌های جهان

در دهه‌ی هشتاد و نود شمسی، جهان شاهد حضور پرفروغ رسانه‌ای بود. این رسانه، سایت‌هایی هستند که به مدد شبکه‌ی گسترده‌ی اینترنت، به سرعت جایگاه خود را در میان رسانه‌هایی همچون تلویزیون، روزنامه، مجلات، و غیره پیدا کرده و روز به روز سهم بیشتری را در این میان به خود اختصاص می‌دهند.

رسانه‌های اینترنتی نسبت به سایر رسانه‌ها دارای مزایای گوناگونی هستند که مهم‌ترین این مزایا دوسویه‌بودن آن است. در تلویزیون و مجلات، اطلاعات بصورت یک‌سویه عرضه می‌گردد و هیچ‌گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد. در حالی‌که در اینترنت ارتباط دوسویه بوده و به صورت هوشمند برقرار می‌گردد.

امید است شما نیز هم‌چون سایر مدیران موفق که به امر تبلیغات مؤثر اهتمام به‌سزایی می‌ورزند، با حضور در این رسانه، شاهد توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر سازمان خود باشید.

تازه‌های جهان به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سایت‌های فارسی، به مدد افزایش ترافیک روزانه‌ی خود، به توفیق الهی یک رسانه اینترنتی موفق و روبه رشد است و با عنایت به قابلیت‌های خود توانسته است بازدیدکنندگان داخل و خارج کشور را به خود جذب کند.

بزرگ‌ترین مزیت این سایت، آمار بالای بازدیدکنندگان نخست (غیرتکراری) هست. روزانه هزاران بازدیدکننده به دلیل فعالیت گسترده‌‌ی سایت ( درج لینک مطالب ) در شبکه‌های مختلف اجتماعی از جمله گوگل‌پلاس، فیسبوک، تلگرام و غیره از سوی این شبکه‌ها حداقل برای یک‌بار مخاطب این مجله قرار می‌گیرند. رتبه‌ی الکسای سایت نیز به همین علت پایین است. زیرا یکی از معیارهای سایت الکسا بازدیدکننده‌ی ثابت است، لذا پایین‌بودن رتبه‌ی الکسا، دلیل بر کم‌بودن آمار نیست.

لینک نسخه‌های تازه‌های جهان در شبکه‌های اجتماعی :

گوگل پلاس

فیسبوک

تلگرام

 

تعرفه تبلیغات

تبلیغات در تازه‌‌های جهان، به شرح زیر است :

۱- سایز ۲۴۰ * ۱۲۰ در قسمت سایدبار چپ ماهیانه ۶۰ هزار تومان ؛ دو ماه ۹۰ هزار تومان ؛ سه ماه ۱۰۰ هزار تومان

۲- تبلیغات متنی نوفالو در سایدبار راست ماهیانه ۱۵ هزار تومان ؛ دو ماه ۲۵ هزار تومان ؛ سه ماه ۳۰ هزار تومان

۳- معرفی محصولات، مؤسسه، خدمات، و غیره در قالب یک گزارش همراه با تصاویر در بخش اسلایدر بالا ۱۵ هزار تومان

.

طراحی بنر تبلیغاتی

در صورتی که در نظر دارید بنر تبلیغاتی شما به صورت شکیل و حرفه‌ای از طرف تازه‌های جهان طراحی شود، طراحی بنر خود را به طراحی سایت صدای وب واگذار کنید.

توجه : بنرهایی که برای سفارش تبلیغات در تازه‌های جهان سفارش داده شود، با ۵۰ درصد تخفیف طراحی می‌شود.

 

پرداخت هزینه‌ی تبلیغات

پس از انتخاب نوع تبلیغ و پرداخت وجه به صورت آنلاین یا انتقال به کارت یا واریز به شماره‌حساب، سفارش خود را از طریق فرم صفحه‌ی ارتباط با ما ثبت کنید تا در کمتر از چند دقیقه، تبلیغ شما در سایت قرار گیرد.

.

پرداخت آنلاین :

onlinepay تعرفه تبلیغات

.

شماره کارت :

شماره : ۰۲۰۷۶۰۵۰۰۱۰۰۱

بانک صادرات ، معصومه بیگی

شماره حساب :

شماره : ۱۷۸۸۴۵۴۰۰۱

بانک ملت ، معصومه بیگی