کد خبر : 532822

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ زمان : ۴:۰۰

آقایی که می‌گوید کشور باید توسط شورای رهبری اداره شود چه مشکلی با رهبر دارد؟

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت روحانی، نسبت به «فتنه بزرگ‌تر در انتخابات پیش رو» هشدار داد. حجت‌الاسلام مهدی طائب طی سخنانی در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد، تصریح کرد: دولتی که ادعا می‌کرد اقتصاد را تغییر خواهد داد، پس چرا نمی‌تواند؟ دولتی که […]

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت روحانی، نسبت به «فتنه بزرگ‌تر در انتخابات پیش رو» هشدار داد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب طی سخنانی در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد، تصریح کرد: دولتی که ادعا می‌کرد اقتصاد را تغییر خواهد داد، پس چرا نمی‌تواند؟ دولتی که فکر می‌کرد اگر با کدخدای جهان یعنی آمریکا رابطه داشته باشد همه چیز درست می‌شود، پس چرا نشد؟ یادتان هست در مناظره‌ها می‌گفتید برنامه داریم؟ صد روزه، شش‌ماهه، یک‌ساله، اقتصاد را حل می‌کنیم، پس چه شد؟ هنوز هم دنیا کدخدا دارد؟ تا الان که کدخدا را دیده‌اید پس چرا دست به طلا می‌زنید آهن می‌شود؟

.

 آقایی که می‌گوید کشور باید توسط شورای رهبری اداره شود چه مشکلی با رهبر دارد؟

.

وی ادامه داد: هنگامی که با آمریکا مشکل داشتیم، قیمت نفت معلوم است و امروز که مثلا با آنها از در مذاکره وارده شده‌ایم نیز قیمت نفت معلوم است. من ۱۰ ماه پیش این شرایط را پیش‌بینی کرده بودم. نمی‌خواهم بگویم نابغه هستم اما معلوم بود که وقتی کار به روز اجرای برجام برسد آنقدر قیمت‌ها را پایین می‌آورند که فروش آن صرف نداشته باشد و امروز می‌بینیم که قیمت نفت از صد و اندی دلار به ۳۲ دلار رسیده است.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار افزود: برخی‌ در تلاشند موضوع رهبری را نظارتی و شورایی کنند اما بدانند «شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه».

طائب با بیان اینکه فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ که همانا گرفتن مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است باید ما را هوشیارتر کند، اظهار کرد: آنان بدانند ملت ایران اسلامی بیدار است و در مقابل آنان خواهد ایستاد. آن آقایی که می‌گوید کشور باید توسط شورای رهبری اداره شود چه مشکلی با رهبر دارد؟ او که هر پستی در کشور بوده را تجربه کرده و هر چه می‌توانسته را برده و خورده است. شما مشکلتان با رهبر این است که می‌گویید چرا در موضوع سوریه دخالت می‌کنیم، چرا با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم و چرا اجازه ورود آمریکا به کشور را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه «چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید»، با اشاره به اظهارات «یکی از دولتی‌ها» که به نظر می‌رسد مقصود او معاون اول رئیس‌جمهور باشد، گفت: در روزهای گذشته یکی از دولتی‌ها گفته است در زمان دولت قبل چقدر پول دود و هوا شده است. شمایی که اقتصاددان هستید به دولت قبل فحش بدهید اما فحشی بدهید که شدنی باشد. این مبلغی که شما ادعا می‌کنید می‌دانید یعنی چه؟

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه وقتی دشمن در خط مقدم موفق به مقابله نشود با استفاده از نفوذ تلاش می‌کند اهداف خود را پیاده کند، تصریح کرد: نفوذ یعنی ایجاد سستی در اراده که این موضوع در حال شکل‌گیری است.

طائب در پایان با اشاره به اتفاقات یمن نیز گفت: یمن آزمایشگاه بزرگی برای دین ما خواهد بود. وای به حال آن کسانی که نگذاشتند کشتی حامل دارو و غذا وارد یمن شود، آن هم برای عده‌ای که داشتند از بین می‌رفتند. برخی‌ نگذاشتند چرا که معتقد بودند رابطه ما را با برخی کشورها خراب خواهد کرد.

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )
ارسال دیدگاه